اسطوره تیم فوتبال رم می‌گوید از اینکه فرصتی برای تجدید دیدار با مربی قدیمی‌اش در جالوروسی به دست آورده، بسیار خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جام خوان گامپر، بازی تدارکاتی که تیم بارسلونا هر سال آن را پیش از آغاز فصل جدید لالیگا با دعوت از یک تیم غیراسپانیایی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌کند، امسال این فرصت را در اختیار تیم فوتبال رم قرار داده است تا با قهرمان فصل گذشته اروپا دیدار کند و این بدان معناست که بازیکنان نایب قهرمان فصل گذشته سری A می‌توانند با سرمربی اسپانیایی پیشین خود، لوئیس انریکه که اکنون هدایت آبی‌و‌اناری‌‌ها را برعهده دارد، تجدید دیدار کنند.

فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار جالوروسی از این بابت بسیار خوشحال است و می‌‌گوید می‌خواهد قدر فرصتی که فراهم شده تا او با سرمربی پیشین خود در فصل ۱۲-۲۰۱۱ دیداری دوباره داشته باشد، بداند.

توتی که امسال باشگاه بارسلونا او و یارانش را به عنوان حریف خود در پنجاهمین سالگرد برگزاری جام خوان گامپر انتخاب کرده است،  به نشریه آس گفت: از اینکه قرار است برابر قهرمان اروپا بازی کنیم بسیار خوشحالم و فکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی خواهد شد. این بازی انگیزه‌بخش است و قرار گرفتن مقابل بازیکنانی بزرگ و مهمتر از آن یک مربی فوق‌العاده مانند لوئیس انریکه باعث خوشحالی است. مربی به زودی می‌بینمت!

دوران یک ساله حضور انریکه در رم برخلاف دوران مربیگری‌اش در بارسلونا و حتی سلتاویگو برای او چندان خوش یمن نبود و به همین دلیل بسیاری از رسانه‌ها عملکرد او را زیر سؤال بردند، اما توتی همیشه جزو حامیان این مربی اسپانیایی بود.

او درباره رابطه‌اش با انریکه گفت:ما از همان ابتدا رابطه خوبی داشته‌ایم. من در خدمت انریکه بودم و او روی من حساب می‌کرد. انریکه انسان فوق‌العاده‌ای است. او می‌خواست به تیم ما ذهنیت جدیدی بدهد و ایده‌هایی جدید را امتحان کند. اگرچه در ابتدا من از پستم در تیم راضی نبودم، اما بعدها به این نتیجه رسیدم که حق با انریکه بوده است. من از بازی‌ام در تیم تحت هدایت او لذت می‌بردم، اما نه فقط من بلکه کل اعضای تیم و هواداران هم راضی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.