هافبک تراکتورسازی تبریز می‌گوید که این تیم در لیگ پانزدهم مستحق قهرمانی است و این مهم با کمک تونی اولیویرا و هواداران رخ خواهد داد.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تراکتورسازی پیش از دربی تبریز اظهار داشت: در این چند روز به خوبی تمرین کرده‌ایم و برای بازی با گسترش‌فولاد آماده هستیم. در هفته اول نیز بازی سنگینی انجام دادیم و بازی مقابل نفت بسیار سخت بود.

هافبک تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: خوبی‌ بازی اول ما مقابل نفت این بود که نقاط ضعف‌مان را به خوبی شناختیم و اکنون می‌دانیم باید روی کدام مسائل بیشتر کار کنیم. نقاط قوت هم شناسایی شده و باید رفته رفته در کنار برطرف کردن نقاط ضعف، نقاط قوت‌مان را افزایش دهیم.

وی درباره وضعیت خودش گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و خوشحالم که توانستم بعد از مدت‌ها بازی کنم. اکنون هم تمریناتم را دنبال می‌کنم اما مطمئناً هنوز کار دارم تا همان بختیار سابق شوم. می‌خواهم بهتر از سال گذشته‌ام شوم تا این مدت که از فوتبال دور بودم را جبران کنم.

رحمانی در پاسخ به این سؤال که آیا با شرایطی که دارد و حل شدن مشکل سربازی‌اش به تیم ملی و دعوت شدن دوباره‌اش فکر می‌کند یا نه، گفت: صددرصد فکر می‌کنم و می‌خواهم آنقدر خوب عمل کنم که بازهم توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شوم.

وی درباره اینکه تیم تراکتورسازی در این فصل چگونه عمل خواهد کرد و پیش‌بینی‌اش از ایین فصل چیست، عنوان کرد: تیم خوب است و تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم. امیدوارم با کمک تونی اولیویرا و هواداران خوب تراکتورسازی بتوانیم نتایج خوبی در این فصل کسب کنیم. برای موفقیت در تراکتورسازی همه انگیزه زیادی داریم و مستحق قهرمانی هم هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.