سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌‌‌ها به هواداران رئال در خصوص ماندن بال ولزی تیمش‌شان اطمینان خاطر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس در آستانه آغاز تورنمنت تدارکاتی و چهارجانبه آئودی کاپ در شهر مونیخ، به تشریح وضعیت فعلی تیمش پرداخت.

بنیتس با اشاره به مصدومیت برخی از بازیکنان تیمش گفت: کریستیانو رونالدو و کریم بنزما آسیب دیدگی‌های جزئی دارند و ما نمی‌خواهیم در مورد آنها هیچ ریسکی کنیم، چون سلامتی‌شان برای ما از هر چیزی مهمتر است. به جز کوئنترائو، سایر اعضای تیم آماده‌اند، اما او برای مدتی دور از میادین خواهد بود.

بنیتس در پاسخ به پرسشی درباره خرید‌های اخیر باشگاه رئال مادرید نیز اظهار داشت: رئال مادرید تعدادی بازیکن جذب کرده است و ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. ما حالا باید سخت تلاش کنیم تا بیشترین تعداد جام ممکن را کسب کنیم. گرث بیل برای ما بازیکنی فوق‌العاده است و من می‌دانم که او از وضعیت خود در رئال راضی است. من هیچ حرفی درباره اینکه پیشنهادی برای فروش او داشته‌ایم یا نه، نخواهم زد. بیل در کنار ما فصل خوبی را سپری خواهد کرد.

سرمربی پیشین ناپولی در ادامه تأکید کرد: اولین نشانه‌هایی که از تیمم دیده‌ام عالی و امیدوارکننده‌ بوده‌اند. من هدایت تیمی فوق‌العاده را برعهده گرفته‌ام، تیمی که بازیکنانی بزرگ دارد. از ابتدای راه ما در تیم‌ انگیزه‌ای عالی برای کسب پیروزی دیده‌ام.

بنیتس از صحبت کردن راجع به احتمال اضافه شدن داوید دخه‌آ به جمع شاگردانش خودداری و عنوان کرد: ما سه دروازه‌بان بسیار خوب داریم و من فقط می‌توانم درباره آنها حرف بزنم نه بازیکنان تیم‌های دیگر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.