هافبک - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مایلی‌کهن با تعریف از من وظیفه‌ام را سنگین‌تر کرد و تلاش می‌کنم او را رو سفید کنم.

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص صحبت‌های اخیر محمد مایلی‌کهن پیرامون او، اظهار داشت: اینکه شخصیت بزرگی به مانند مایلی‌کهن از من تعریف می‌کند، واقعاً جای افتخار دارد و وقتی مصاحبه او را در خبرگزاری تسنیم خواندم خیلی قوت قلب گرفتم.

وی ادامه داد: تعریف و تمجید مایلی‌کهن از من جدا از اینکه به من روحیه داد، وظیفه‌ام را نیز سنگین‌تر کرد. باید در بازی‌های آینده پرسپولیس آنقدر خوب باشم که مایلی‌کهن را روسفید کنم.

هافبک - مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه مایلی‌کهن مدعی شده فصل قبل به حمید درخشان گفته است از کمندانی بیشتر استفاده کند اما او گوش نکرده است، یادآور شد: مایلی‌کهن در اردوی تیم امید هم این موضوع را به من گفت و از این بابت از وی تشکر می‌کنم. به هر حال نظر درخشان این بوده که کمتر از من استفاده کند و به نظر او احترام می‌گذارم. خدا را شکر فصل گذشته با وجود اینکه در پرسپولیس به بازی گرفته نمی‌شدم در تیم امید جزو نفرات ثابت تیم بودم. در تیم امید واقعاً چیز‌های زیادی از مایلی‌کهن یاد گرفتم و او واقعاً برای جوانانی مثل من در تیم امید یک قوت قلب است.

کمندانی درباره اینکه چرا به قول مایلی‌کهن نتوانست در بازی اول پرسپولیس همه توانایی خود را نشان دهد، گفت: در هفته اول طبیعی است که همه بازیکنان در شرایط ایده‌آل بدنی نباشند. من هم چنین شرایطی داشتم و ان‌شاءالله بازی به بازی شرایط‌مان بهتر شده و به هماهنگی بیشتر هم خواهیم رسید.

وی درباره پست بازی‌اش نیز تصریح کرد: در تیم امید در پست اصلی خود پشت فوروارد بازی می‌کنم، اما در بازی اول پرسپولیس در لیگ با نظر برانکو مهاجم نوک بودم. مشکلی از این بابت وجود ندارد و در هر پستی که سرمربی تیم تشخیص بدهد، بازی می‌کنم.

هافبک - مهاجم پرسپولیس درباره بازی آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان نیز اظهار داشت: بازی در گرمای اهواز شرایط خاص خودش را دارد، اما پیروزی در این مسابقه خیلی برای ما مهم است و به امید خدا دست پر از اهواز باز خواهیم گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.