اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان یک هفته دیگر تمدید شد و به این ترتیب پولادمردان در چالوس ماندگار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برنامه تمرینی سطح دریای وزنه‌برداران کشورمان را در شهر ساحلی چالوس طراحی کرده و قرار بود این اردو ۲۱ روزه باشد، شرایط مناسب و امکانات ایده‌آلی که میزبان این دوره از اردوی آماده سازی در اختیار ملی پوشان قرار داده بود موجب شد تا کادر فنی تیم ملی تقاضای تمدید اردوی سطح دریا را تا پایان هفته آینده داشته باشد.

بر همین اساس توکلی سرمربی تیم ملی با توجه به امکانات ایده‌آل و شرایط مساعد اردویی که در شهر چالوس برای آماده سازی ملی پوشان کشورمان پیش بینی شده است از میزبان و رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تقاضای تمدید یک هفته‌ای اردوی بزرگسالان را داشت که این درخواست پس از بررسی نهایی تایید و مقرر شد تیم ملی وزنه‌برداری تا پایان هفته آینده در این شهر ساحلی تمرینات خود را ادامه دهد.

روز چهارشنبه هفته آینده (۲۱ مرداد) کادر فنی در نظر دارد به صورت رسمی و با رعایت استانداردهای بین المللی رکورد گیری نهایی را برای گزینش ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ پوکت تایلند در چالوس و با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برگزار کند. پس از آن ملی پوشان وزنه برداری کشورمان به تهران بازگشته و تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی تمرینات مرحله پایانی خود را در کمپ تیم های ملی وزنه برداری ادامه می دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.