مهاجم آرژانتینی سابق رئال‌مادرید در گفت‌وگویی اعلام کرد که مطابق با عهدش در ناپولی خواهد ماند اما قراردادش را تمدید نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، گونزالو ایگواین مهاجم ۲۸ ساله و ملی‌پوش آرژانتینی ناپولی ایتالیا که در فصل پیش با این تیم به رتبه پنجم دست یافت، در گفت‌وگویی اعلام کرد که سه سال تا پایان قراردادش با ناپولی باقی مانده و بر خلاف پیشنهادهایی که دریافت کرده،‌ قصد ندارد قراردادش را تمدید کند.

او در ادامه گفت: پیشنهادهای فراوانی از باشگاه‌های کوچک و بزرگ داشته‌ام اما مطابق با تعهدی که دارم،‌ تا تابستان ۲۰۱۸ که قراردادم به پایان می‌رسد، در تیم کنونی‌ام خواهم ماند.

ایگواین متولد فرانسه اما در اصل آرژانتینی است. او سابقا در تیم‌های ریورپلاته و رئال‌مادرید بازی می‌کرد.

او به تعداد بیش از نیمی از بازی‌هایی که تا به حال حضور یافته،‌ گل زده است.

گنزالو ایگواین سال ۲۰۰۴ وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شد و به عضویت ریور پلاته درآمد. وی در این تیم حضور قابل توجهی داشت و توانست در ۳۲ بازی برای این تیم پانزده گل به ثمر برساند.

او به علت مشکلاتی که با سرمربی وقت ریورپلاته (دانیل پاسارلا) داشت از این تیم جدا، و در هشت اکتبر ۲۰۰۶ به بوکا جونیورز آرژانتین پیوست اما قبل از شروع لیگ آرژانتین، باشگاه رئال مادرید با پرداخت ۱۳ میلیون یورو ایگواین را به خدمت خود درآورد. بهترین فصل ایگواین برای رئال مادرید ۱۹۰ بازی انجام داد و ۱۰۷ گل زد. او پس از ۶ سال حضور در رئال مادرید با توجه به پیشنهادات آ.ث میلان، یوونتوس و آرسنال با ۳۷ میلیون یورو به ناپولی پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.