با اتفاقی که برای سنگربان منچستر یونایتد افتاد، جنگ میان او و سرمربی هلندی تیم وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی میل، جنگ روانی میان لوئیز فن‌خال و ویکتور والدس همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که روابط این دو آنقدر تیره‌و‌تار شده است که دیگر نمی‌توان به صلح آنها امید داشت.

اینطور که پیداست، سنگربان پیشین تیم فوتبال بارسلونا در تابستان سال جاری باید به دنبال راهی برای خروج از اولدترافورد باشد چون حتی رفتن احتمالی داوید دخه‌آ به رئال‌مادرید هم سبب نشده که لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی تیم در رویکردش نسبت به دروازه‌بان دوم تیم تجدید نظر کند.

اختلافات میان فن‌خال و ویکتور والدس از ماه گذشته شد زمانی که سرمربی شیاطین سرخ از دروازه‌بان اسپانیایی تیمش به دلیل روی فرم نبودن و با این ادعا که والدس از دستور او برای بازی با تیم ذخیره‌های منچستریونایتد سرپیچی کرده است، انتقاد کرد. والدس هم در پاسخ به ادعا فن‌خال، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، عکسی از خودش در کنار دیگر بازیکنان تیم ذخیره‌های باشگاه گذاشت.

حالا اما روابط میان سرمربی و دروازه‌بان شیاطین سرخ تیره‌‌تر هم شده است، چرا که فن‌خال او را حسابی غافلگیر کرده است. به گزارش دیلی‌میل فن‌خال به مسئولان باشگاه دستور داده که کمد والدس را در رختکن تیم اصلی خالی کنند و لوازم او را به کمدی در رختکن تیم دخیره‌ها انتقال دهند. به نوشته دیلی‌میل این اقدام بدون اطلاع خود والدس صورت گرفته و او زمانی که به سراغ کمد خود در رختکن می‌رود، آن را خالی پیدا می‌کند.

این اتفاق نه تنها والدس بلکه دیگر اعضای تیم به خصوص بازیکنان اسپانیایی تیم که رفتار فن‌خال را غیرمحترمانه و زننده دانسته‌اند، عصبانی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.