مهاجم آرژانتینی زیر بار تمدید قرارداد با تیم ایتالیایی نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گونسالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی قراردادش را با این تیم تمدید نمی‌کند.

به گفته برادر و مدیربرنامه‌های بازیکن سابق رئال‌مادرید، با اینکه ۳ سال از اعتبار قرارداد فعلی هیگواین با تیم جنوب ایتالیا باقی مانده اما او فعلا قصد تمدید قرارداد را ندارد و این موضوع را ۱۰ روز پیش در یک ملاقات با رئیس باشگاه در ونیز و درپاسخ به درخواست تمدید یک ساله مدت همکاری به زبان آورد.

البته هیگواین ادعا کرد در ناپولی خوشحال است و ترجیح می‌دهد تا پایان دوران ۳ ساله قرارداد در سن‌پائولو بماند.

مدیر برنامه‌های او در این باره حرف‌های جالبی زد: از وضعیت فعلی راضی هستیم و مایلیم در شرایط فعلی، زمان را بگذرانیم.گونسالو صددرصد در ناپولی می‌ماند و برای بردن جام تلاش خواهد کرد.در این مدت باشگاه‌های بزرگ ما را راحت نگذاشته‌اند اما با تک تک‌شان صحبت کردم. برادر من به خاطر پنالتی هدر رفته در فینال جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی تابستان خوبی نداشت اما حالا برگشته و چون از آن دسته آدم‌هایی است که به جای شبکه‌های اجتماعی در تمرینات خودنمایی می‌کند، فصل جدید حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برادر گونسالو با رویای فتح جام به صحبت‌هایش خاتمه داد: او سودای قهرمانی دارد اما امسال همه تیم‌ها خوب یارگیری کرده‌اند و رقابت دشوار شده، با این حال به محض زده شدن سوت آغاز فصل، ناپولی با تمام توان برای نشان دادن ارزش‌هایش تلاش خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.