به اعتقاد رکورددار بازی ملی در تیم‌ملی آلمان، آقای خاص بهتر از سرمربی این روزهای عصبانی تیم سابقش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان در اظهارنظری جالب توجه، مورینیو را بسیار بهتر از گواردیولا، سرمربی فعلی تیم سابقش، بایرن‌مونیخ دانست.

یکی از تنها دو بازیکن دارای سابقه ۵ حضور در جام‌جهانی در حالی از مورینیو به عنوان بهترین مربی حال حاضرجهان نام برد که آقای خاص در چلسی، اینتر، پورتو و رئال‌مادرید قهرمان لیگ شده، ۲ بار لیگ‌قهرمانان را برده و گواردیولا علاوه بر ۲ فتح لیگ‌قهرمانان، پرافتخارترین مربی تاریخ بارسلونا نام دارد.

باسابقه‌ترین ملی‌پوش تاریخ آلمان در توصیف دلایلش برای برتر دانستن مورینیو گفت: گواردیولا بهترین مربی جهان نیست و من مورینیو را ترجیح می‌دهم چون برخورد شفاف‌تری دارد و در سال‌های اخیر عملکردی بهتر از پپ داشته است.از قول شاگردان مورینیو می‌گویم او مردی است که حرف‌هایش را مستقیم و بی‌ابهام چشم در چشم بازیکنانش بیان می‌کند.

مرد سال ۱۹۹۱ فوتبال دنیا پیش‌بینی کرد به زودی یورگن کلوپ، سرمربی سابق دورتموند جانشین گواردیولا می‌شود.

ماتیوس در این باره توضیحات بیشتری داد: وقتی مسئولان یک باشگاه در این مقطع سال برای تمدید قرارداد رو به اتمام مربی خود تا زمستان صبر می‌کنند، یعنی تنها دو راه باقی مانده است؛ یا این کار صورت می‌گیرد یا مربی اخراج می‌شود! برای پپ و دستاوردهایش احترام زیادی قائلم اما او باید مقداری شفاف‌تر برخورد کند و توضیح دهد چرا حاضر به تمدید قرارداد نیست.من، کلوپ را پیشنهاد می‌کنم و البته دو گزینه خارجی. یکی مورینیو که البته از چلسی جدا نمی‌شود و دیگری کارلو آنچلوتی.

ستاره جام‌جهانی ۱۹۹۰ در پایان از گوتزه و دراکسلر حرف زد: آن‌ها جوانانی شایسته و موفق هستند اما شخصیت لازم یک قهرمان را ندارند. اگر گوتزه باشید، بعد از نیمکت‎‌نشینی سراغ سرمربی می‌رود و خودتان را به او تحمیل می‌کنید. ماریو این کار را انجام نمی‌دهد.حیف که گوتزه و دراکسلر به اندازه پیرلو یا ویدال خوب نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.