مدیرعامل باشگاه رئال مادرید گفت: نگرانی برای خریدهای مهم ندارم و می‌دانم که همیشه برای خرید خوب، زمان کافی هست.

به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در نشست خبری امروز خود در کنار چند تاجر بزرگ مادریدی به خبرنگاران گفت: بدون تردید کاری را انجام می‌دهم که به سود رئال مادرید باشد و در این میان به منافع شخصی خود هیچ اهمیتی نمی‌دهم، دلیلی ندارد به خودم فکر کنم، آنهم در شرایطی که نه مشکل مالی دارم و نه قرار است بیهوده هواداران را تحت تاثیر قرار بدهم، هوداران رئال مادرید همه چیز را می‌دانند و مرا هم به خوبی می‌شناسند.

سال ۲۰۰۲، رونالدو برزیلی پس از هفته ها مذاکره، روز ۳۱ آگوست و در آخرین دقایق نقل و انتقالات از اینتر به رئال پیوست. سه سال بعد، سرخیو راموس جوان بود که در آخرین دقایق از سویا راهی رئال مادرید شد. پرز با پرداخت ۲۷ میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن، او را به خدمت گرفت. 

پرس که میهمان اجلاس تجار بزرگ اسپانیایی بود در ادامه گفت: خرید دخه‌آ برای من کار سخنی نیست اما باید به طرف مقابل خود یعنی مدیرعامل باشگاه منچستریونایتد احترام بگذارم، من دوست ندارم بازیکن یا مدیر برنامه‌های او را تحت فشار بگذارم، بازیکنی به رئال مادرید می‌آید که رئال مادرید را انتخاب کرده باشد، من باید قانونی و همراه با آرامش و منطق خرید کنم و به خریدهای دقیقه پایانی اعتقاد دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.