رسانه‌های اسپانیایی پس از سخنان اخیر گواردیولا دست به کار شده و نوع واکنش او علیه روزنامه‌های آلمانی را نقد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های آلمانی ادعا کردند که بازیکنان بایرن از سبک کاری گواردیولا ‏راضی نیستند و نیمکت نشینی ماریو گوتزه در دیدار مقابل ولفسبورگ در دیدار سوپر کاپ آلمان، این ‏شایعات را تقویت کرد.‏

گواردیولا نیز پس از این سخنان از روزنامه‌های آلمانی به شدت انتقاد کرده و گفته است: نمی‌توانم در هر کنفرانس مطبوعاتی بگویم که چرا این بازیکن یا ‏آن بازیکن نتوانسته بازی کند. ‏آنها ‏باید من را متقاعد کنند، نه رسانه‌ها را. اگر من پیروز شوم، می‌گویند که خیلی خوب هستم. اگر پیروز نشوم، می‌گویند که بازیکنان من را درک ‏نمی‌کنند.

این در حالی است که گواردیولا در زمان مربیگری خود در بارسلونای اسپانیا به صورت شفاف از روزنامه های کاتالونیایی تشکر می‌کرد و آنها را در پیروزی‌های تیمش سهیم می‌دانست.

مارکا، روزنامه مادریدی و حامی مالی برنابئو در گزارش امروز خود آورده است: وقتی پپ مربی بارسلونا بود رابطه خوبی با روزنامه‌ها داشت، چون چیزی جز حمایت از آنها نمی‌دید اما حالا که در کشور آلمان تنها مانده و می‌بیند که همه روزنامه‌ها حقیقت را می‌نویسند و خبری از حمایت‌های بیهوده اسپورت و ال موندو نیست، روزنامه‌ها را تهدید و از ادبیات بدی علیه آنها استفاده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.