برنامه نود بدون تغییر زیادی نسبت به فصل گذشته دوشنبه شب پخش شد که مهمترین بحث آن به پرونده مشکوک بازیکن راه آهن و رای فدراسیون فوتبال به باقی ماندن تیم راه آهن در لیگ برتر اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین برنامه نود برای پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال دوشنبه شب و بعد از چند ماه تعطیلی روی آنتن رفت. مسابقه پیامکی این برنامه به بهترین عملکرد نقل و انتقال تیمها اختصاص داشت و ۶ تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن، سپاهان و نفت انتخاب شده بودند.

فردوسی پور ابتدای برنامه اعلام کرد  که بخش «ترین‌»‌ها را به نود اضافه کرده است و این فصل ترین‌های لیگ را در هر برنامه مشخص می‌کند. همچنین نمره دادن به عملکرد بازیکنان هم به سبک «کیکر» این فصل به برنامه نود اضافه شده و کارشناسان این برنامه هر هفته به تمام بازیکنان لیگ نمره می‌دهند.

بررسی نقل و انتقالات چند تیم لیگ برتر و حضور بازیکنان خارجی جدید در ایران نخستین بخش برنامه نود بود. فردوسی پور همچنین در آیتم نود درجه کنایه‌ای به ماجرای گم شدن دکل‌های نفتی داشت و با اشاره به نبودن دوربین عنکبوتی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، گفت: سریال گم شدن اجسام بزرگ ادامه دارد!

مسعود مرادی کارشناس داوری نود بود که اعلام کرد از نظر وی پنالتی ملوان در بازی با ذوب آهن درست نبوده و داور مسابقه اشتباه کرده است. مرادی البته تاکید کرد که این نظر شخصی اوست و مشکلی با امیر قلعه نویی و یا مربیان دیگر ندارد.

انتقاد شدید فردوسی پور از نحوه برگزاری انتخاب برترین‌های لیگ توسط سازمان لیگ و همچنین بررسی پرونده رای جنجالی راه آهن و «موتومبا» از دیگر بخشهای دیگر برنامه نود بود. برای بررسی این رای معاون کمیته استیناف، علیرضا رحیمی مدیرعامل راه آهن و محمدرضا کسرایی مسئول بین الملل سازمان لیگ روی خط برنامه آمدند ولی به خاطر کم بودن زمان برنامه، به این بحث آنطور که باید و شاید پرداخته نشد. نکته جالب این بود که در چهار دقیقه پایانی برنامه، فردوسی پور اصرار داشت که علیرضا رحیمی تلفن را قطع کند تا وی با یک کارشناس حقوقی بحث را تمام کند ولی رحیمی گفت: من تلفن را قطع نمی‌کنم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.