عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید که با حضور رئیس جدید دپارتمان داوری خیالش از ایجاد نظم در داوری کشور راحت شده و به همین دلیل استعفا کرده است.

مسعود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره استعفایش از حضور در کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این دو سالی که در کمیته داوران عضویت داشتم، تنش بین کمیته داوران و دپارتمان داوری بسیار زیاد بود و از این وضعیت خسته شده بودم. به همین دلیل ترجیح دادم دیگر کمی استراحت کنم و به همین دلیل استعفا کردم.

وی افزود: امیدوارم با حضور مسعود عنایت در دپارتمان داوری، فریدون اصفهانیان در کمیته داوران و علیرضا اسدی در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، دیگر شاهد تنش بین ارکان داوری نباشیم.

عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رد این مسئله که حضور عنایت در دپارتمان داوری دلیل استعفایش نبوده است، گفت: اتفاقاً ارتباط خوبی با عنایت دارم و او کسی بود که در زمان داوری‌ام، من را برای حضور در کلاس‌های فیفا معرفی کرد. به نوعی با حضور عنایت در دپارتمان خیالم از نظم گرفتن داوری کشور راحت شد و به همین دلیل خداحافظی کردم تا کمی استراحت کنم.

مرادی خاطرنشان کرد: مسلماً با شرایطی که به وجود آمده دیگر شاهد تنش در داوری کشور نخواهیم بود. در دو سال اخیر واقعاً از درگیری‌های به وجود آمده اذیت شدم و از نظر روحی و جسمی خسته شده بودم. اکنون که دیدم هماهنگی بین کمیته داوران و دپارتمان داوری ایجاد شده استعفا کردم، اما به عنوان ناظر و مدرس، در خدمت داوری کشور هستم.

وی تأکید کرد: دلیل خداحافظی‌ام از کمیته داوران فقط خستگی بود نه چیز دیگری؛ دوست نداشتم حاشیه ایجاد شود و به همین دلیل ترجیح دادم استعفا کنم. اکنون نیز امیدواریم دیگر هیچ حاشیه‌ای در ارکان داوری کشورمان نباشد و بتوانیم به جایگاه اصلی‌مان در داوری برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.