هافبک ایرانی تیم فوتبال آلکمار گفت: قبلا گفته بودم که دوست دارم در هلند به فوتبالم ادامه بدهم و خوشحالم که به تیم الکمار پیوستم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش درباره پیوستنش به تیم آلکمار هلند با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: خدا را شکر بعد از اینکه فصل گذشته به اتمام رسید، یکسری پیشنهادات از کشورهای مختلف برای من به باشگاه نایمخن رسید ولی هم به باشگاه و هم به مدیربرنامه هایم گفته بودم دوست دارم در هلند بمانم.

وی افزود: یکسری پیشنهادات واقعا وسوسه انگیز بود و تصمیم گیری ام را سخت می کرد ولی صبر کردم تا در نهایت تیم ریشه دار آلکمار به من پیشنهاد داد. خدا را شکر این تیم امسال در یورو لیگ بازی می کند. خوشحالم که به آلکمار پیوستم و امیدوارم عملکردم در تیم نایمخن را در همین باشگاه داشته باشم.

جهانبخش درباره پست بازی اش در آلکمار هم تصریح کرد: مسئولان آلکمار مرا به عنوان بال راست می خواهند. آلکمار امسال تیم خوبی جمع کرده و هدفش نتیجه گرفتن در فوتبال اروپا است.

وی در درباره مصدومیتش تاکید کرد: وضعیتم خوب است. بعد از پایان لیگ ریکاوری کردم و خدا را شکر شرایط پایم بهتر است. از مردم می خواهم مرا در این مسیر بیشتر دعا کنند. جا دارد از باشگاه نایمخن هم تشکر کنم که واقعا برایم زحمت کشید. دو سال خیلی خوب با این تیم داشتم. این مسیر من مسیر خوبی بوده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

جهانبخش که با برنامه نود گفتگو می‌کرد، در پایان در خصوص رقم پرداختی باشگاه آلکمار به نایمخن برای انتقالش گفت:حدود دو میلیون یورو مبلغی بود که آلکمار به نایمخن داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.