سرمربی در معرض انتقاد بایرن لب به اعتراض به رسانه‌ها و مخالفانش گشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا سرمربی کاتالونیایی بایرن‌مونیخ که اخیرا به خاطر شکست بایرن از ولفسبورگ در سوپرجام آلمان و  بابت انتخاب بازیکنان و تاکتیک تیم مورد انتقاد شدید قرار گرفته به تندی جواب رسانه‌ها را داد.

او در پاسخ به سوالی درباره خوشحال نبودن اعضای بایرن از کار زیر نظر او و دلایل میدان ندادن به گوتزه در سوپر جام آلمان، جملات تندی را برگزید و گفت: درباره دلایل بازی نکردن گوتزه می‌توانید از مولر و روبن سوال بپرسید. من نمی‌توانم در هر مصاحبه و کنفرانس درباره بازی کردن و نیمکت‌نشینی تک تک بازیکنان توضیح بدهم. رسانه‌ها و بازیکنان می‌دانند که فقط ۱۱ نفر در یک بازی به میدان می‌روند. در ضمن گوتزه بازیکن محبوب من است و فصل گذشته غیر از دو سه بازی در تمام رقابت‌ها به میدان رفت. بازیکنان باید در تمرین مرا مجاب به قرار دادنشان در ترکیب کنند، نه با اتکا به کذشته‌ خود. این بازیکنان هستند که مرا متقاعد می‌کنند، نه رسانه‌ها!

گواردیولا حرف‌های ماتیوس مبنی بر برتر بودن مورینیو نسیت به او را جدی نمی‌پندارد.

او علاقه‌ای به مقایسه شدن با آقای خاص ندارد و در این باره، گفت: همه حق انتقاد دارند. مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیاست، اما نمی‌دانم من بهترین هستم یا نه. اینجا نیامدم تا بهترین بودن خودم را ثابت کنم. در بایرن هستم تا بهترین‌ها را برای تیمم رقم بزنم. به نظر منتقدان اگر ببریم، همه چیز خوب است و گرنه حتما بازیکنان شیوه مرا درک نمی‌کنند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.