طاهری هنوز سرپرست باشگاه پرسپولیس است و هیات مدیره هنوز برای مدیرعاملی او حکمی صادر نکرده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته قنبرپور مشاور اکبر طاهری که سرپرستی باشگاه پرسپولیس را برعهده دارد، به رسانه ها خبر داد که طاهری مدیرعامل باشگاه شده است. اما این خبر در حالی اعلام شد که طاهری هنوز به مدیرعاملی پرسپولیس نرسیده و هیات مدیره باشگاه هم در این رابطه اصلا جلسه ای تشکیل نداده است.

ماجرا از این قرار است که شرکت آینده نمای پارسیان قرار است ۳۰ میلیارد تومان به سرخپوشان بدهد و رسما اسپانسر این باشگاه شود. شخصی به نام مزیدی که مالک این شرکت است، احتمالا به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می شود و احتمالا خاجه وند هم دوباره به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در می آید. پس از اضافه شدن این نفرات به ترکیب هیات مدیره پرسپولیس، هیات مدیره تشکیل جلسه خواهد داد و در آن جلسه رسما طاهری به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد.

این اتفاقی است که به زودی رخ خواهد داد اما از آنجا که هنوز رسما جلسه هیات مدیره پرسپولیس تشکیل نشده تا حکم مدیرعاملی طاهری امضا شود، هنوز نمی توان به طور رسمی او را مدیرعامل سرخپوشان دانست. اما نکته جالب اینجاست که قنبرپور مشاور طاهری روز گذشته در اعلام این خبر عجله کرد و باین این خبر را چند روز بعد اعلام می کرد نه روز یکشنبه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.