دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی قائمشهر در پایان نیمه اول با برد سرخ‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی قائم‌شهر که امروز از ساعت ۱۸:۰۵ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد در نیمه اول با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های سبز رنگ و نساجی آبی‌پوش وارد زمین شدند این در حالی است که پیراهن بازیکنان پرسپولیس شماره نداشت.

* حدود ۲۰۰ تماشاگر در ورزشگاه درفشی‌فر حضور دارند و دیدار این دو تیم را در نیمه اول تماشا کردند این در حالی است که حدود ۶۰ هوادار نساجی هم از قائمشهر به تهران آمدند تا تیم محبوبشان را در این بازی تنها نگذارند.

* علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از شروع بازی به درفشی‌فر آمده بود بعد از اینکه حدود ۲۰ دقیقه این بازی را تماشا کرد از درفشی‌فر خارج شد.

* طبق قراری که برانکو گذاشته قرار است همه بازیکنان در این بازی ۴۵ دقیقه به میدان بروند و به همین دلیل بازیکنانی که در نیمه دوم قرار است به میدان بیایند در دقیقه ۲۰ کنار زمین رفته و بدن‌هایشان را گرم کردند.

* سوشا مکانی، مهرداد کفشگری و سیدعلی فاطمی سه بازیکن پرسپولیس امروز دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دویده و سپس به تمرینات اختصاصی‌شان ادامه دادند.

* پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب کاملاً متفاوتی به میدان خواهد رفت.

* در دقیقه ۴۰ این بازی در حالی که مهدی طارمی در موقعیت تک به تک قرار داشت توسط مدافعان نساجی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. امید عالیشاه پشت ضربه پنالتی رفت و دروازه نساجی را باز کرد.

* بعد از گلزنی عالیشاه از روی نقطه پنالتی هواداران پرسپولیس گلزنی عالیشاه در دربی را به رخ استقلالی‌ها کشیدند.

* در یک اقدام پسندیده هواداران پرسپولیس در ابتدای بازی به بازیکنان نساجی بابت حضور در ورزشگاه درفشی‌فر خوش‌آمد گفتند.

*مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی و مهدی خروطی قائم مقام اسبق استیل آذین در اواخر نیمه اول به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند.

* دو تیم در نیمه اول این بازی موقعیت‌های خوبی داشتند اما در یکی از صحنه‌های جذاب نیمه اول مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان تیم پرسپولیس  با یک شیرجه‌ای دیدنی توپ را در آستانه ورود به دروازه دفع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم از دقایقی دیگر در نیمه دوم به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.