مدیربرنامه‌های مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که حضور جهانبخش در تیم AZ آلکمار هلند گامی بزرگ در زندگی حرفه‌ای این بازیکن خواهد بود.

امیر هاشمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیوستن جهانبخش به تیم AZ آلکمار هلند گفت: روز گذشته مذاکرات نهایی را با مسئولان آلکمار انجام دادیم و تا ساعت ۹ شب در جلسه بودیم. در نهایت صبر و حوصله ما جواب داد و علیرضا به تیمی رفت که وضعیت بسیار مناسبی دارد.

وی ادامه داد: آلکمار تیمی است که از نظر فنی، مالی و... وضعیت مناسبی دارد و می‌تواند گامی بزرگ در زندگی حرفه‌ای جهانبخش باشد. برای من خیلی مهم بود که بدانم آلکمار واقعاً به علیرضا علاقه دارد و مانند برایتون همه جوره او را می‌خواهند یا نه. این از همه چیز مهم‌تر بود و من هم وقتی دیدم AZ علاقه شدیدی به جذب علیرضا نشان داده است، مذاکرات را با آنها انجام دادیم.

مدیربرنامه‌های مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور جهانبخش در تمرینات این تیم، خاطرنشان کرد: علیرضا فردا به آلکمار می‌رود تا در تست‌های پزشکی شرکت کند. به این دلیل که این تیم برای بازی در لیگ اروپا به ترکیه سفر می‌کند علیرضا نمی‌تواند در تمرینات این تیم شرکت کند و از همین‌رو مقابل آژاکس در هفته اول هم غایب خواهد بود. قرارداد هم قرار است تا پنجشنبه به صورت رسمی ثبت شود و شاید بعد از ثبت قرارداد علیرضا تمریناتش را با یکی از مربیان آلکمار که در هلند می‌ماند، آغاز کند.

هاشمی‌مقدم در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه جهانبخش برای آینده حضور در تیمی بالاتر است یا باشگاه آلکمار چنین برنامه‌ای را برای مهاجم تازه واردش خواهد داشت، اظهار داشت: AZ اکنون جزو تیم‌های قدرتمند هلند است و سومین قدرت برتر فوتبال این کشور محسوب می‌شود. همیشه هم بین تیم‌های اول تا ششم جدول قرار دارد و با ثبات خوبی روبه‌رو بوده است. این فصل هم یکی از بازیکنان آلکمار راهی آژاکس شد و یکی دیگر هم به لیگ برتر انگلیس رفت که این نشان می‌دهد باشگاهی حرفه‌ای محسوب می‌شود. ما هم باید قدم به قدم پیش برویم و علیرضا نیز باید دو برابر قبل انرژی بگذارد تا شرایط بهتری پیدا کند.

وی درباره اینکه چرا پیوستن جهانبخش به آلکمار زمان زیادی طول کشید، گفت: من پیشنهاد بوندس‌لیگا و انگلیس را نگه داشته بودم تا بهترین تصمیم را بگیریم. برایتونی‌ها حتی چند روز پیش دوباره تماس گرفتند و پیشنهاد به مراتب بالاتری دادند، اما باید یک تصمیم درست گرفته می‌شد. امیدوارم قدم بعدی علیرضا هم درست باشد و اکنون که به او اعتماد شده است، بیشتر خودش را نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.