سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان پیش از دیدار این تیم در هفته دوم مسابقات برابر پدیده، گفت: برای پیروزی به مشهد می​رویم.

علیرضا کاهکش در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: پس از بازی با راه​آهن بازیکنان​مان ریکاوری کردند و جماعتی، ایمانی، فشنگچی و خانزاده نیز که کمی از نظر بدنی عقب​تر بودند، به انجام کارهای تخصصی پرداختند. تمرینات تیم نیز ادامه پیدا خواهد کرد و فردا شب هم برای بازی با پدیده راهی مشهد می​شویم.

وی بیان‌کرد: در مشهد نیز یک جلسه تمرینی خواهیم داشت و در نهایت برای بازی با تیم خوب پدیده آماده می‌شویم. برای دیدار با پدیده آماده هستیم و برای این مسابقه خدا را شکر محروم و مصدوم نداریم. درکل شرایط مهیا است تا بازیکنان‌مان با برد به اهواز برگردند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در ارزیابی از تیم پدیده، عنوان‌کرد: اردوی پدیده در ترکیه با اردوی ما در این کشور در یک کمپ همزمان شد و من این تیم را در آن‌جا بسیار خوب و جان‌دار دیدم. مطمئنا برای پیروزی به مشهد می​رویم و تمام تلاش​مان را هم در این راستا انجام می​دهیم.

وی در ادامه درباره جذب یک مهاجم خارجی، گفت: ما تنها یک جای خالی داریم که اسکوچیچ آن را برای جذب یک بازیکن خارجی گذاشته و در اردوی ترکیه که بودیم قرار بود یک مهاجم خارجی به ما اضافه شود. به هرحال هنوز هم سبک و سنگین کردن​های اسکوچیچ ادامه دارد و البته به نظرم او با یک مهاجم، تمام کرده و صحبت‌هایش را انجام داده است. ما هم منتظر ورود او به اهواز هستیم و منتظریم پس از تایید اسکوچیچ، با او قرارداد ببندیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.