مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به شایعاتی که درباره برنامه‌ بانوی پیر برای بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی شکل گرفته است، پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا تمام گمانه‌زنی‌هایی را که در خصوص احتمال پیوستن ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید و اسکار، هافبک برزیل چلسی وجود دارد، بی‌اساس جلوه داد و اعلام کرد که بانوی پیر هیچ یک از این دو بازیکن را جذب نخواهد کرد.

ماروتای ۵۸ ساله همچنین نسبت به ماندن پل پوگبا در یوونتوس ابراز امیدواری و در عین‌حال به نقش قدرت خرید باشگاه‌ها برای کسب موفقیت در فصل آینده تأکید کرد.

ماروتا در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری کوتیدیانو اسپورتیوو در پاسخ به این سؤال که آیا یوونتوس در بازار نقل‌و‌انتقالات درصدد جذب بازیکنی جدید است، گفت: ما به دنبال جذب یک هافبک هستیم، اما نه هافبکی که بازی‌اش محدود به یک پست و ویژگی‌های خاص باشد. ما می‌خواهیم گزینه‌های خود را برای خط میانی تیم افزایش دهیم تا دست‌مان برای انتخاب بهترین ترکیب بازتر شود.

ماروتا ادامه داد: دیبالا (هافبک هجومی پیشین پالرمو) می‌تواند برای ما به عنوان یک هافبک بازیساز ایفای نقش کند. ایسکو و اسکار هم دو بازیکن خارق‌العاده هستند که حضورشان می‌توانست به یوونتوس کمک کند، اما متأسفانه آنها بازیکنان ما نیستند و ما نیز هرگز با آنها قرارداد نخواهیم بست.

مدیر ورزشی بانوی‌پیر راجع به آینده پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم که شایعاتی در مورد پیوستنش به بارسلونا شنیده می‌شد، نیز تأکید کرد: آینده پوگبا؟ در فوتبال مدرن امروز، تصمیمی که یک بازیکن درباره آینده‌اش می‌گیرد بر هر چیزی ارجح است، درست مانند شرایطی که کارلوس توس داشت. کاملاً مشخص است که ما دوست داریم پوگبا تا پایان دوران بازیگری‌اش در یوونتوس بماند، اما وقتی پای حقوق‌های دیوانه‌کننده‌ای که برخی تیم‌ها می‌پردازند به میان می‌آید، دیگر از دست ما کاری ساخته نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.