رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: فردی که خریدار داماش بود محو شده است.

قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد فروش امتیاز باشگاه داماش گیلان، گفت:متاسفانه برخی افراد خودشان را به عنوان پولدار معرفی می‌کنند تا با حضور در فوتبال و ورزش به شهرت و اسم و رسمی برسند بدون اینکه ریالی برای باشگاه هزینه کنند باید با این افراد برخورد قاطع و قانونی شود. من قصد دارم نامه‌ای به فدراسیون فوتبال بنویسم و فردی به نام شهبازی را معرفی کنم تا همه باشگاه‌های ایران از وجود چنین شخصی با خبر باشند دیگر با این فرد مذاکره‌ نکنند.

وی ادامه داد: این شخص و چند نفر دیگر مدت‌ها در پشت در اتاق مدیرکل ورزش و جوانان استان نشستند و مصرانه خواهان خرید امتیاز داماش گیلان بودند. رهنما مدیر کل ورزش استان هم به من گفت اگر عابدینی تیم را واگذار کند خریدار وجود دارد و من هم گفتم من تیم را از عابدینی می گیرم. روز آخری هم که قصد داشتم امتیاز تیم را از عابدینی بگیرم به دفتر مدیرکل رفتم و شهبازی به همراه وکیلش در آنجا حضور داشتند و من با مدیر کل ورزش استان در مورد شیوه واگذاری باشگاه هم صحبت کردم.

رئیس هیات فوتبال گیلان تصریح کرد: شهبازی دو جلسه هم داشت اولین جلسه‌اش با مدیرکل ورزش استان و دومی با من ماحصل این دو جلسه این بود که پیش نویسی برای واگذاری امتیاز داماش تهیه شد. حتی خود شهبازی به من گفت ۲ میلیارد تومان به حساب هیات فوتبال واریز می‌کنم تا شما با طلبکاران تسویه کنید و امتیاز تیم دسته اولی داماش را شسته و رفته به من واگذار کنید. حتی من به ایشان گفتم خودتان می‌توانید با طلبکاران تسویه حساب کنید اما او گفت من حوصله این کار را ندارم و خودتان این کار را انجام بدهید.

وی افزود: من به ایشان گفتم باید ضمانت نامه برای آینده هم بدهد که تیم را رها نکند که ایشان گفتند من ۵ میلیارد تومان به حساب مشترک خودم و هیات فوتبال واریز خواهم کرد تا حسن نیتم را نشان بدهم اما بعد از آن جلسه ایشان رفت و دیگر خبری از او نشد! انگار محو شده است و دیگر پیدایش هم نشد. در حالیکه شنیدم گفته الماسخاله اجازه نداد من ملوان را بخرم! باید به این فرد بگویم چرا داماش را که قرارداد امضا کردی نخریدی؟! فقط زمان را از ما گرفتی و روز ۱۷ مرداد هم فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و ما زمان را از دست دادیم. باید تدابیری اندیشیده شود که دیگر با چنین اشخاصی مذاکره نشود و این افراد بی جهت خودشان را مطرح نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.