رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: خواسته‌های سرمربی تیم ملی فوتبال به حق است که آنها را باید برآورده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها با نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا اظهار داشت: برگزاری این جلسات بسیار مفید است. یکی از نمایندگان ایتالیایی که در ایران حاضر شده مسئول تمام پروژه‌هایی است که در بحث شکایت بازیکنان و مسائل دیگر مطرح می‌شود که علیه باشگاه‌ها رأی می‌دهند. در واقع این مراسم برای مدیران عامل باشگاه‌ها مفید است. چند مدیرعامل که تازه انتخاب شده‌اند می‌توانند با حضور در این مراسم از قوانین مطلع شوند اما نمی‌آیند.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله مطرح شده بحث انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی است که این مسئله می‌تواند به باشگاه‌ها کمک کند. ما در خصوص ریز آئین‌نامه مطلع نیستیم و بیشتر باشگاه‌ها نمی‌دانند که بیمه بازیکنان وضعیتش چگونه است.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص بدهی تیم‌ها تشریح کرد: یکی از سؤالاتی که من از نمایندگان ایتالیایی پرسیدم این بود که با تیم‌های بدهکار چگونه رفتار می‌کردند و پارما را چگونه از لیگ کنار گذاشتند که آنها پاسخ دادند این مسئله در فرآیندی صورت گرفت چون پارما ضرر و زیان زیادی داشت اول به این تیم تذکر دادند و پس از آن این تیم را کنار گذاشتند نه اینکه در وسط فصل این اتفاق رخ داده باشد بلکه زمانی که لیگ به اتمام رسید چنین تصمیمی را گرفتند. آنها هیچ وقت لیگشان را تعطیل نکردند بلکه فرصت دادند. ابتدا از تیم‌ها امتیاز کسب می‌شود و پس از آن است که اگر اتفاقی نیفتاد آنها را کنار می‌گذارند.

بهروان خاطرنشان کرد: درآمد باشگاه‌ها به کمیته انضباطی خواهد رفت تا این کمیته بدهی باشگاه‌ها را پرداخت کند. ما ساعت ۱۸ امروز هم با مدیران عامل جلسه داریم تا در این خصوص تصمیم لازم را بگیریم.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه کی‌روش چه زمانی به ایران بازمی‌گردد گفت: کی‌روش یکسری خواسته‌هایی دارد که فکر می‌کنم به حق هم هست. ما باید بخشی از این مسائل را فراهم کنیم که امیدوارم این اتفاق بیفتد و اینکه ما به کی‌روش کمک کنیم کمک به شخص او نیست بلکه کمک به تیم ملی است. ما در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی هستیم تا باید کاری کنیم که تیم ملی با قدرت در مسابقات حاضر شود.

وی در مورد اینکه مرخصی سرمربی تیم ملی طولانی شده گفت: قرار است در خصوص کی‌روش و مسائل او کفاشیان صحبت کند و بهتر است این سؤالات را از او بپرسید.

وی در خصوص اینکه قرار است در صورت بازگشت پول‌های بلوکه شده بدهی باشگاه‌ها پرداخت شود،‌ گفت: ما از حق پخش و مسائل دیگر پولی نگرفته‌ایم که به باشگاه‌ها بدهکار باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.