تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

*پیام تبریک باشگاه ذوب‌آهن

باشگاه ذوب آهن در پیامی انتصاب مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به شرح زیر تبریک گفت:

«مدیریت و پرسنل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، در پیامی انتخاب  اصغرباقریان به سمت مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان در راهبری باشگاه  پرافتخارهمشهری، موفقیت و سرفرازی آرزو می نمائیم.

در این پیام تبریک همچنین آمده است: شایسته است از تلاشها و زحمات  دکترخلیلیان مدیرعامل با تجربه و اسبق باشگاه سپاهان، در کسب افتخارات و پیشبرد اهداف عالیه این باشگاه، تقدیر و تشکر نمائیم.»

*پیام تبریک محمدرضا ساکت به مهندس باقریان

محمدرضا ساکت در نامه ای انتصاب مهندس اصغر باقریان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را تبریک گفت.

در نامه مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان به مهندس اصغر باقریان آمده است:

بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به عنوان پر افتخارترین باشگاه ایران  در دهه اخیر بدون شک همیشه می تواند الگوی موفقی برای فوتبال باشگاهی کشور و پرورش دهنده استعدادهای ناب استان اصفهان باشد . بدون تردید در این مسیر تجارب و سوابق ارزنده شما برادر بزرگوار در قامت مدیریت اداره تربیت بدنی استان خوزستان و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در سایه استفاده از نقطه نظرات کلیه صاحب نظران، پیشکسوتان و هواداران می تواند موجبات تحقق این مهم و دسترسی به اهداف تدوین شده را فراهم آورد.

اینجانب ضمن عرض تبریک دوباره توفیق روزافزون حضرتعالی را از درگاه خداوند منان آرزومندم.امید است در سایه الطاف لایزال الهی موفق، موید و پیروز باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.