بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران باید صبور باشند چرا که بهترین مدافعان جهان هم اشتباه می‌کنند و باید آنها بدانند که بنگر یکی از با تعصب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است.

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اولین بازی‌اش برای پرسپولیس به صورت رسمی مقابل پدیده خراسان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در بازی داشتم و فکر می‌کنم توانستم خواسته‌های مورد نظر کادر فنی را در زمین پیاده کنم و امیدوارم که هواداران هم از من راضی باشند تا بتوانم بازی به بازی بهتر شوم.

وی در مورد بازی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر ادامه داد: ما ۲۰ دقیقه اول مقابل پدیده خیلی خوب بازی کردیم به طوریکه یک گل زدیم، یک توپ ما به تیر دروازه خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما روی دو غافلگیری گل خوردیم و در نیمه دوم هم هر دو تیم از نظر بدنی افت داشتند که با توجه به اینکه از فصل بدنسازی تازه بیرون آمدیم طبیعی بود اما به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که بازی به بازی بهتر شویم.

بازیکن شماره ۱۱ پرسپولیس درخصوص دیدار این هفته این تیم مقابل استقلال خوزستان در اهواز، اظهار داشت: هوا در اهواز واقعاً گرم است اما ما می‌خواهیم قهرمان شویم و باید همه ۳ امتیازها را بگیریم. قطعاً برای برد به اهواز می‌رویم و باید از همین ابتدای فصل امتیازات را جمع کنیم.

وی درباره اینکه برانکو روی شوت‌زنی او حساب کرده، اظهارداشت: من روی شوتزنی تمرین زیادی می‌کنم و زمانی که در نفت هم بازی می‌کردم تمرینات جداگانه‌ای برای شوت‌زنی انجام می‌دادم البته می‌خواهم هفته به هفته بهتر کار کنم تا بتوانم یک مهره موثر برای پرسپولیس باشم.

کامیابی‌نیا درباره اینکه با حضور در پرسپولیس چقدر امیدوار است که‌ کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند، اظهارداشت: با اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ هستیم اما همه تلاشم را می‌کنم تا خودم را به سرمربی تیم ملی نشان دهم و خوشبختانه دستیاران وی بازی‌ها را می‌بینند و خیالم راحت است که با عملکرد خوب می‌توانم به تیم ملی دعوت شوم، در حال حاضر همه تمرکزم روی پرسپولیس است و اگر مربیان تیم ملی صلاح بدانند با همه توان برای تیم ملی بازی می‌کنم.

هافبک پرسپولیس درباره حمله کاربران اینترنتی به صفحه شخصی محسن بنگر پس از بازی پرسپولیس با پدیده و توهین‌هایی که به این مدافع شد، اظهارداشت: هواداران باید صبور باشند چرا که بهترین مدافعان جهان هم اشتباه می‌کنند اما ما باید تا پایان بازی‌ها پشت هم باشیم تا نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: بنگر یکی از متعصب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است و من در اردوی ترکیه تعجب کردم که او با سن بالا چطور مثل یک جوان ۲۰ ساله تمرین می‌کند، یادم می‌آید که چند سال پیش مصاحبه‌ای از علی دایی می‌خواندم که او در آن گفته بود که بنگر بهترین مدافع ایران است و من الان به حرف دایی پی بردم.

کامیابی‌نیا تصریح کرد: بنگر یکی از با تعصب‌ترین بازیکنان پرسپولیس است وهواداران باید قدر چنین بازیکنی را بدانند، او برای جوان‌های تیم بزرگی می‌کند و قطعاً کسانی که به این بازیکن با تعصب توهین کردند پرسپولیسیه اصیل نبودند چرا که پرسپولیسی‌ها برای بنگر احترام ویژه‌ای قائل هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.