رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: با دراگان اسکوچیچ قهر نبودم که بخواهیم با یکدیگر آشتی کنیم. فقط چند مسئله را به او هشدار دادم تا بیشتر مراقب باشد.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه با دراگان اسکوچیچ و اینکه آیا با او آشتی کرده است، عنوان کرد: ما با یکدیگر قهر نبودیم. صحبتی بود که در مورد چمن بین ما صورت گرفت و اگر بنده هم حرفی زدم برای هشدار بود تا بگویم چنین حرف‌هایی پشت او وجود دارد تا مراقب باشد.

وی افزود: اسکوچیچ از مربیان خوبی است که در فوتبال ایران حاضر شده و برای تمام کارهایش برنامه دارد. اسکوچیچ باید مراقبت بیشتری از کار خود انجام دهد تا بتواند با تمرکز کامل فولاد را به سمت موفقیت ببرد. جلسه بسیار خوبی با هم داشتیم و امیدوارم اسکوچیچ به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در مورد اینکه از تصاویر تلوزیونی اینطور به نظر می‌رسد که چمن کیفیت خوبی ندارد، تصریح کرد: خیر اشتباه می‌کند. باید وضعیت چمن را از نزدیک نگاه کنید. شما باید ببینید که ما در چه شرایط آب و هوایی برای حفظ چمن تلاش می‌کنیم. ما از تمام دانش موجود برای حفظ چمن استفاده می‌کنیم. اینکه می‌گویند چمن بلند بوده به این دلیل است که در خوزستان باد گرم می‌وزد و اگر چمن را کوتاه کنیم ریشه آن زرد می‌شود و از تصاویر تلوزیون ورزشگاه به نظر خاکی می‌رسد. از ۲ روز قبل کوتاه کردن را کم کم آغاز کردیم و ان‌شاالله ورزشگاه را در کیفیتی مناسب روز پنج‌شنبه آماده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان می‌کنیم.

طالقانی در مورد اینکه گفته می‌شود چمن ورزشگاه غدیر مدل اروپایی است و آیا تصمیمی به تغییر آن دارند، تصریح کرد: این چیزی است که به من تحویل داده شده و ما این ورزشگاه را نساختیم. اگر چمن مثل ورزشگاه تختی مدل آفریقایی باشد مشکلی بابت نگه‌داری و کوتاه کردن آن در تابستان نداریم. اینطور که می‌گویند چمن غدیر مدل اروپایی است که در سرما نسبت به کوتاه کردن و سرما از بین نمی‌رود. این که آیا چمن ورزشگاه نیاز به تغییر دارد و آیا لازم است زیرساخت آن را عوض کنیم در حوزه مسئولیت من نیست بلکه مسئولان تربیت بدنی باید در این مورد تصمیم بگیرند. ما از این زمین بهره‌برداری می‌کنیم و نمی‌توانیم در این موارد تصمیمی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از دیدار فولاد خوزستان مقابل راه آهن دراگان اسکوچیچ چمن ورزشگاه غدیر را به شالیزار برنج تشبیه کرد که این موضوع با واکنش تند کاظم طالقانی همراه شد. این دو نفر دیروز جلسه‌ای برگزار کردند تا اختلافات را کنار بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.