مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان می‌گوید داربی اصفهان برای هواداران و بازیکنان دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن مهم است و باید از جذابیت‌های این بازی استفاده کرد.

اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره داربی زودرس اصفهان در لیگ برتر پانزدهم عوان کرد: برای سپاهان تمام بازی‌ها مهم است؛ چرا که برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و امروز که با شما صحبت می‌کنم ۲۹ فینال دیگر باقی مانده است. این بازی‌ هم به دلیل کری موجود میان هواداران و بازیکنان دو تیم برای شهر اصفهان مهم است و باید از جذابیت‌های آن استفاده کرد. البته در کنار رقابتی که برای پیروزی وجود دارد نباید رفاقت‌ها را فراموش کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره تداوم غیبت محرم نویدکیا در تمرینات این تیم بعد از اردوی ترکیه، اظهار کرد: محرم بازیکن خاصی است و ارزش بالایی برای سپاهان دارد. او در ترکیه مصدوم بود و بیشتر استراحت فعال می‌کرد. گویا او به فرکی اعلام کرده زمانی که مصدومیتش برطرف شود به تمرینات باز می‌گردد. تا جایی هم که من می‌دانم وضعیت جسمانی او خوب نیست و در حال مداواست. اگر به باشگاه مراجعه نکرد با او جلسه‌ای را می‌گذاریم و پیگیر مشکلاتش می‌شویم. هواداران از بابت محرم نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان این که از این پس جلسات زیادی در باشگاه خواهند داشت، افزود: جلسه اخیر با حسین فرکی هم برای هماهنگی با او بود؛ هر چند که در این جلسه افکار و دیدگاهم را برای او تشریح کردم تا با هماهنگی بیشتری کار‌ها را دنبال کنیم.

باقریان درباره توافق اخیر فدراسیون فوتبال با صداو‌سیما نیز گفت: هنوز وقت نکرده‌ام این توافق را به طور دقیق بررسی کنم اما در روز‌های گذشته به طور اجمالی نحوه توافق را مطالعه کردم. گویا امروز هم جلسه‌ای درباره حق پخش در سازمان لیگ برگزار می‌شود که نتوانستم در این جلسه حاضر شوم و نماینده باشگاه به آنجا رفت.

وی در پاسخ به این سوال که راهکار این باشگاه برای پرداخت بخش از مطالبات فصل گذشته و مطالبات این فصل به بازیکنان و اعضای کادر فنی، تاکید کرد: همه فعالیت‌های باشگاه سپاهان بر اساس ساختار منظمی انجام می‌شود و درباره پرداختی‌ها هم جلسه ای را برگزار کرده‌ایم. متاسفانه در شرایط فعلی، کشور با مشکل کمبود نقدینگی مواجه است که کار را برای ما سخت کرده است اما شرکت فولاد مبارکه بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور است و مشکلی برای پرداختی‌ها نخواهیم داشت.

مدیرعامل سپاهان در پایان درباره پرداخت بدهی‌های گذشته این تیم به وسیله مبلغ حاصل شده از محل تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ نیز اظهار کرد: مشکلی با این موضوع ندارم. سازمان لیگ مقداری پول به ما بدهکار است و ما هم طلبکارانی داریم که از این راه تسویه می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.