داور لیگ برتر فوتبال کشور گفت: در این سال‌ها نامهربانی‌ها شخصیت داوران کشور را خدشه‌دار کرده است.

محمد ملکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه البرز، اظهار کرد: متاسفانه در شرایط فعلی داوران بسیار مظلوم واقع شده‌اند و اعتقاد دارم به تنها چیزی که توجه نمی‌شود شخصیت داوران است.

وی افزود: متاسفانه فدراسیون فوتبال در به وجود آمدن این هجمه بر علیه داوران تاثیرگذار بوده است و اعتقاد دارم با برنامه‌ریزی بهتر می‌توان موج داور ستیزی موجود در فضای ورزش کشور را در وهله اول مدیریت کرد و در مراحل بعدی شان از دست رفته این قشر را دوباره باز گرداند.

داور چهارم بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران ادامه داد: متاسفانه در این بازی در تبریز از ابتدای بازی فغانی (داور بازی جنجالی تراکتور و نفت در فصل چهاردهم ) و فدراسیون فوتبال مورد توهین بسیار زیادی قرار گرفتند که اعتقاد دارم این بی احترامی‌ها در شان داوران نیست.

ملکی یادآورشد: داوران بدون حمایت‌های لازم و با کم ترین امکانات زیر فشار موجود کار قضاوت را انجام می‌دهند که اعتقاد دارم این هجمه ها عادلانه نیست و امیدوارم تغییری در نگاه طرفداران، فدراسیون و جامعه ورزشی به وجود آید.

وی در پایان با انتقاد از فدراسیون فوتبال نیز گفت: فدراسیون به عنوان متولی فوتبال باید ضمن حمایت لازم بستر لازم را برای بهتر قضاوت کردن داوران فراهم کند، عدم دعوت از داوران در مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ چهاردهم و امکاناتی که به آنها می‌دهند نشان می‌دهد خود فدراسیون نیز نگاه و حمایت لازم را ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.