کاپیتان آبی‌پوشان لندن تأکید کرد که باخت به آرسنال تأثیری روی رویکرد او و هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید لیگ برتر نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان تری در واکنش به شکست یک بر صفر چلسی برابر آرسنال در دیدار جام خیریه انگلیس به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که چلسی در این بازی تیم برتر میدان بود. این بازی با توجه به وضعیتی که دو تیم داشتند و اینکه بازیکنان هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسید‌ه‌اند، از سرعت پایینی برخوردار بود. با این حال قبول شکست در این بازی برای ما تلخ بود. باختن از هر جنبه‌اش وحشتناک است. تمام شدن شکست‌ناپذیری مورینیو برابر ونگر را فراموش کنید؛ این یک جام بود که از چنگ ما پرید.

تری ادامه داد: حضور در جام خیریه اتفاق مهمی است که به دست آوردن جواز بازی در آن کار سختی است. به همین دلیل باختن در آن ناراحت‌کننده است. این شکست دردآور است. مهم نیست که این یک بازی دوستانه است یا جام خیریه. این یک جام بود که از چنگ‌مان پرید.

تری در پاسخ به این سؤال که آیا این شکست روی رویکرد چلسی برای ادامه فصل تأثیر منفی خواهد گذاشت، تأکید کرد: من بعید می‌دانم. درست است که پیروزی در جام خیریه مهم است، اما فکر نمی‌کنم برد و باخت بتواند رویکرد تیمی را برای فصل جدید عوض کند.

دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی جام خیریه را به دلیل دردی که در ناحیه همسترینگ داشت از دست داد و تری اعتراف کرد که بدون کاستا، چلسی برگ برنده‌اش را در خط حمله خود از دست داده است.

کاپیتان ۳۴ ساله آبی‌پوشان لندن تأکید کرد: کاستا بازیکن طراز اولی است و نبودش در ترکیب هر تیمی احساس می‌شود. این بازی فرصتی برای لوئی رمی بود که تا تأثیرش را بر عملکرد تیم نشان دهد و فالکائو هم در نیمه دوم فرصت بازی به دست آورد. هر بازیکنی برای رسیدن به ترکیب اصلی باید تلاش کند. در تیم ما سه مهاجم فوق‌العاده حضور دارند که همه آنها برای رفتن به میدان خواهند جنگید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.