سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: در دفاع و حمله مقابل چلسی عالی کار کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مسابقه سوپرجام باشگاه‌های انگلیس موسوم به جام خیریه، آرسنال، قهرمان فصل گذشته جام حذفی یک بر صفر با گل دقیقه ۲۴ آلکس چمبرلن، چلسی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را شکست داد.

آرسن ونگر بعد از بازی اظهار داشت:بازی حساسی بود. گل اول را بعد از آنکه دو تیم با قدرت و تمرکز بالا وارد میدان شدند، زدیم. تمام تلاش ما برای این بود که با دست‌زدن به بازی گروهی،‌دروازه‌ خود را حفظ کرده و به حریف گل بزنیم. البته گاهی اوقات در بازی توان هجومی را از دست دادیم اما تمرکز‌مان روی کار دفاعی هیچوقت از بین نرفت. به نظرم در دفاع عالی بودیم و با گلی که زدیم، نشان دادیم در حمله هم عالی هستیم.

وی در مورد رویارویی با ژوزه مورینیو نیز عنوان کرد: از این که چلسی را شکست دادیم، خرسند هستم. چون ما برنده بازی میان دو تیم خیلی خوب شدیم. حتی گلی هم دریافت نکردیم.این برد باعث افزایش روحیه و نشاط آرسنال خواهد شد. نکته‌ایی که از نظر من کاملا مثبت است. البته ما را بیش از پیش ملزم می‌کند که به بازی بعدی توجه کنیم.

ونگر همچنین در مورد پیتر چک،‌دروازه‌بان جدیدش نیز عنوان کرد: پیتر خوب بود. او می‌خواست مقابل تیم سابقش که سال‌ها برایش بازی کرده بود، خوب کار کند.

ونگر همچنین در مورد شایعه خرید کریم بن‌زما نیز عنوان کرد: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. صادقانه می‌گویم. این کار رسانه‌های اسپانیایی یا انگلیسی است که شایعه سازی می‌کنند. اما هیچ اطلاعی در زمینه ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.