کاپیتان شیاطین سرخ بعد از ۱۱ سال جدایی از اورتون به گودیسون پارک برگشت و پیراهن تیم سابق خود را در دیداری دوستانه بر تن کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، هواداران اورتون هیچ گاه وین رونی پسر طلایی خود را نخواهند بخشید. او در تابستان سال ۲۰۰۴ تصمیم گرفت که این تیم را به مقصد منچستر یونایتد ترک کند. رونی که در آن زمان یک بازیکن جوان و با استعداد بود با رقم ۲۸ میلیون پوند پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد و از آن زمان تا الان برای این تیم بازی می کند.

رونی الان بازوبند کاپیتانی یونایتد را بر بازو می‌بندد و در این تیم به بازیکنی بزرگ تبدیل شده است. رونی بعد از ۱۱ سال حضور در شیاطین سرخ به گودیسون پارک برگشت و یک باردیگر پیراهن اورتون را بر تن کرد.

در بازی دوستانه‌ای که باشگاه اورتون به مناسبت خداحافظی دنکان فرگوسن ترتیب داد، وین رونی پیراهن اورتون را بر تن کرد و برابر تیم ویارئال به میدان رفت. رونی درباره این دیدار گفت: فرگوسن مهاجمی سرشناس برای اورتون به شمار می‌آید و الگوی من در این تیم بود. وقتی برای نخستین بار پیراهن اورتون را بر تن کردم فرگوسن کمک زیادی به من کرد. باید به پاس زحمات او در این دیدار حضور می‌یافتم. این حداقل چیزی است که می توانم در تشکر از او انجام دهم.

فرگوسن هم درباره رونی گفت: وقتی رونی به تیم نخست اورتون اضافه شد از همان ابتدا نشان داد که می‌تواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود. او در ابتدا حضورش در اورتون بازیکن بسیار خجالتی بود اما این باعث نمی شد تا نتواند خوش بدرخشد. حضور رونی در خط حمله همه کارها را آسان می کرد. اطمینان دارم که رونی در آینده به بازیکنان جوان کمک زیادی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.