تیم تاسیسات دریایی ایران در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تیم القادسیه کویت را درهم کوبید و با صدرنشینی در گروه یک حریف ناگویای ژاپن در مرحله بعد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ و در آخرین مسابقه روز سوم تیم‌های تاسیسات دریایی ایران و القادسیه کویت از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار نمایندگان ایران و کویت در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر ۲ تیم صعود خود را به مرحله دوم مسابقات قطعی کرده بودند و رقابت آن‌ها تنها برای صدرنشینی در گروه بود.

این دیدار با نمایش خوب القادسیه آغاز شد اما این تاسیسات بود که با ضربه رضا سنگ سفید در دقیقه ۴ به گل رسید. در ادامه با وجود حملات مکرر بازیکنان ایران، عبدالرحمان الوادی با جاگذاشتن دفاع تاسیسات در دقیقه ۶ دیدار گل تساوی را به ثمر رساند.

تاسیساتی‌ها که عطش گلزنی داشتند حملات بسیاری را بر روی دروازه حریف طراحی کردند اما عملکرد خوب سنگربان این تیم اجازه گلزنی به بازیکنان ایران را نداد تا اینکه محمد زارعی با ضربه‌ای سرکش بالاخره دروازه حریف را گشود تا تاسیسات نیمه نخست را با برتری ۲ بر یک به پایان برساند.

نیمه دوم با گلزنی وحید شمسایی آغاز شد که با به‌ثمر رساندن ۲ گل پیاپی، زیبایی فوتسال ایران را به رخ حریفان کشید. وحید شمسایی که دست‌بردار نبود، در دقیقه ۲۷ نیز روی اشتباه رافائل تور دروازه حریف را هدف قرارداد و با هت تریک خود تاسیسات را ۵ گله کرد.

اما این پایان کار نبود و در ادامه نیز وحید شمسایی، اصغر حسن‌زاده ۲ بار و علی ابراهیمی ۴ بار دیگر دروازه القادسیه را باز کردند و رافائل تنها توانست یکی از این گل ها را جبران کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۹ بر ۲ به سود تاسیسات دریایی پایان یافت تا این تیم با صدرنشینی در گروه نخست حریف ناگویای ژاپن در مرحله بعد شده و همگان منتظر فرارسیدن فینالی زودهنگام در مرحله دوم رقابت‌ها باشند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در جایگاه ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کردند ضمن اینکه حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی کشور و بازیکنان تیم کاشی‌نیلو در سالن ۲۵ آبان نظاره‌گر این دیدار بودند.

پیش از آغاز بازی تماشاگران بازیکنان تاسیسات و همچنین محمد طاهری بازیکن ایرانی القادسیه را تشویق کردند اما محمد زارعی بازیکن اصفهانی تاسیسات در طول بازی به شکلی ویژه از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار می‌گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.