تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس در وزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

* یک ساعت قبل از آغاز تمرین برانکو ایوانکوویچ موانع تمرین امروز را در زمین چید تا بازیکنان برای انجام تمرین مشکلی نداشته باشند.

* در نشست خبری برانکو ایوانکوویچ یک خبرنگار نوجوان حضور داشت که حضور این خبرنگار برای دیگران تعجب‌برانگیز بود. نکته جالب اینکه این خبرنگار که حدود ۱۶ سالش بود پیش از نشست خبری با برانکو عکس سلفی گرفت.

* با درخواست برانکو ایوانکوویچ سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر که در اختیار مدرسه فوتبال بود به باشگاه برگردانده شد تا از این به بعد نشست‌های سرمربی پرسپولیس در فضایی حرفه‌ای برگزار شود. مسئولان باشگاه هم با نصب یک ویدئو پروژکشن اولین اقدام خود را برای مجهز کردن سالن کنفرانس انجام دادند.

* پیش از آغاز تمرین و هنگامی که برانکو قصد صحبت کردن با بازیکنان را داشت هواداران که حدود ۵۰ نفر بودند سرمربی پرسپولیس را تشویق کردند.

* توپ‌های جدید لیگ برتر امروز به محل تمرین پرسپولیس آورده شد تا سرخپوشان با این توپ‌ها تمرین کنند.

* با وجود گرمای شدید هوای تهران تا ساعت ۱۹ کولر کانکس خبرنگاران خراب بود که این مسئله باعث ناراحتی و اعتراض خبرنگاران شد. مشکلات خبرنگاران در شرایطی پابرجاست که در تمرینات این تیم خبری از مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس نیست تا مشکلات خبرنگاران برطرف شود.

* سوشا مکانی که همچنان مصدوم است امروز ابتدا حدود یک ساعت به صورت اختصاصی تمرین کرد و بعد از آن پس از صحبت با برانکو به تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها اضافه شد.

* مچ دست سیدعلی فاطمی همچنان گچ گرفته است و این بازیکن با دست گچ گرفته در تمرین حاضر می‌شود.

* هواداران پرسپولیس شروع به تشویق تک تک بازیکنان کردند و وقتی به نام محسن بنگر رسیدند، بنگر  واکنش سردی به تشویق هواداران نشان داد اما این مسئله باعث شد که هواداران برای دقایقی به صورت مداوم مدافع پرسپولیس را تشویق کنند و او مجبور شد برای آنها دست تکان دهند. پس از بازی پرسپولیس و پدیده تعدادی از هواداران پرسپولیس به صفحه اجتماعی محسن بنگر هجوم بردند علیه او حرف‌های زشتی زدند. هواداران معتقد بودند که بنگر عامل پیروز نشدن در بازی با پدیده است و به خاطر همین بود که امروز مدافع پرسپولیس از هواداران ناراحت بود هر چند ۵۰ نفر حاضر در درفشی‌فر تمام تلاش‌شان را کردند تا از بنگر دلجویی کنند.

* هنگامی که هواداران آندره پانادیچ را تشویق کردند، مربی پرسپولیس که بسیار سرحال بود، مشغول انجام حرکات موزون شد. همین مسئله باعث شد تا هواداران دوباره او را تشویق کنند و پانادیچ هم دوباره حرکتش را تکرار کند. نکته جالب اینجا بود که در پایان هواداران با شعاری انگلیسی نسبت به پانادیچ ابراز علاقه کردند.

* همچنین هواداران پرسپولیس که پیش از این هادی نوروزی را با لقب "آپاچی" صدا می‌کردند به دلیل گل زیبای نوروزی که از راه دور دروازه پدیده را باز کرد به مهاجم پرسپولیس لقب "آر پی جی ۷ " دادند.

* شاگردان برانکو تمرین را با گرم کردن آغاز کردند و پس از آن همزمان با عبور از موانع پاسکاری تک ضرب را در دستور کار داشتند.

* بازیکنان پرسپولیس در قسمت بعدی به ارسال سانتر از جناحین و زدن ضربه سر مشغول شدند که در این قسمت برانکو بارها با فریادهایش به بازیکنان تذکر می‌داد.

* قسمت بعدی تمرین فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین بود که به صورت ۱۲ به ۱۲ انجام شد. در تیم قرمز بازیکنان اصلی پرسپولیس مقابل پدیده و همچنین رضا خالقی‌فر حضور داشتند و در تیم پرسپولیس دیگر بازیکنان پرسپولیس.

* جری بنسون مهاجم جدید پرسپولیس امروز زیاد هماهنگ نشان نداد اما تسلطش روی توپ و فوتبال تک ضربش باعث شده بود تا هواداران و خبرنگاران او را تحسین کنند. البته بنسون روی در یک صحنه روی ضربه سر بلندتر از مدافعان پرسپولیس توانست در فوتبال درون تیمی یک گل به ثمر برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.