هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای محسن بنگر سنگ تمام گذاشته و این بازیکن را به شدت تشویق کردند تا ناراحتی وی از حمله به صفحه شخصی‌اش کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی این تیم مقابل پدیده خراسان امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانیم.

* طبق قرار قبلی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از تمرین امروز تیمش رو در روی خبرنگاران نشست و به مدت ۳۱ دقیقه پاسخگوی سؤالات آنان شد. این نشست با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* تمرین امروز سرخ‌پوشان با ۳ دقیقه تاخیر برگزار شد که در این تمرین همه بازیکنان این تیم حاضر بودند.

* سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در تست آمادگی جسمانی هفته گذشته تیمش از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده بود در تمرین امروز حاضر شد. این دروازه‌بان ابتدا دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید و سپس همراه ایمان صادقی و مرتضی قدیمی‌پور دو دروازه‌بان دیگر پرسپولیس زیر نظر مربی دروازه‌بانان این تیم به تمرین پرداخت.

* به جز سوشا مکانی دو دروازه‌بان دیگر پرسپولیس از ابتدای تمرین به صورت اختصاصی با مربی دروازه‌بانان تمرین کردند.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا دقایقی زیر نظر مربی بدنساز خود تمرین کردند.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی همراه با مکانی دور زمین به دویدن پرداخت.

* تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با لباس‌های جدید برگزار شد. سرخ‌پوشان با لباس‌های تمرینی شرکت آل‌اشپورت به تمرین پرداختند.

* حدود ۵۰ تماشاگر با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر نظاره‌گر تمرین شاگردان برانکو شدند.

* انجام کارهای تاکتیکی و مرور برنامه‌هایی که سرمربی پرسپولیس از بازیکنانش می‌خواست بخشی از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* در حالی که عده‌ای به صفحه شخصی محسن بنگر در اینستاگرام حمله کرده و وی را به دلیل اشتباه در بازی پدیده مورد فحاشی قرار داده بودند اما هواداران این تیم در ورزشگاه درفشی‌فر امروز برای این بازیکن سنگ تمام گذاشتند به طوری که بارها مدافع شماره ۶ خود را با شعار محسن باتعصب و بنگر آسیایی تشویق کردند تا به نوعی ناراحتی این بازیکن را از دلش بیرون بیاورند.

* تماشاگران حاضر در تمرین امروز پرسپولیس همه بازیکنان این تیم را تشویق کردند تا به نوعی به سرخ‌پوشان در آستانه دومین دیدار خود در لیگ برتر روحیه بدهند.

* با توجه به آبیاری زمین ورزشگاه درفشی‌فر لباس تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گلی شده بود.

* بنسون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز زیر ذره‌بین خبرنگاران قرار داشت و آنها منتظر بودند تا عملکرد این بازیکن تازه‌ وارد به پرسپولیس را ارزیابی کنند.

* سانتر از جناحین و زدن توپ به سمت چارچوب بخشی دیگر از تمرین امروز شاگردان برانکو بود. در این تمرین برانکو نظارت ویژه‌ای بر عملکرد بازیکنانش داشت.

* برادر مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و برای تماشای تمرین سرخ‌پوشان به زمین چمن کنار ورزشگاه رفت. 

* بازیکنان تیم پرسپولیس در بخش پایانی تمرین خود به بازی فوتبال در نیمه زمین پرداختند که در این تمرین بنسون مهاجم هندوراسی پرسپولیس گل زد و هواداران این بازیکن تازه وارد را تشویق کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.