هافبک عراقی معترض تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتش در تمرین امروز این تیم هم حضور نیافت. همچنین قهرمان ووشو جهان هم در تمرین امروز آبی‌ها شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز یکشنبه استقلال پس از یک روز استراحت در زمین شماره ۲ آزادی و با حضور بیش از ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد. پیش از آغاز تمرین هواداران استقلال از پرویز مظلومی به دلیل پیروزی مقابل سیاه‌جامگان مشهد تشکر کرده و از او خواستند که مقابل ملوان بندرانزلی نیز این روند را ادامه دهد.

حواشی دیگر این تمرین به شرح زیر است:

* جاسم کرار که در هفته گذشته ۲ بار به خاطر دریافت مطالباتش به باشگاه رفته بود و اعتراض خود را به مسئولان استقلال با داد و فریاد نشان داده بود، امروز به دلیل بدقولی مدیران استقلال در تمرین حضور پیدا نکرد.

* پروپیچ که ظهر امروز قراردادش را با استقلال به ثبت رسانده بود، در تمرین عصر امروز حضور پیدا کرد و پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد و کادر فنی استقلال به دقت او را در تمرین زیر نظر داشت.

* خسرو حیدری و مجید حسینی همانند روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تنها دور زمین دویدند.

* حنیف عمران‌زاده پس از ۳۰ دقیقه تمرین با سایر بازیکنان، توسط پرویز مظومی از تمرین اخراج شد که وی به نشانه قهر به رخکتن رفت. البته فرزاد مجیدی به دنبال این بازیکن رفت و او را دوباره به محل تمرین برگرداند. عمران‌زاده که بسیار عصبانی بود، تا آخر تمرین تنها به دور زمین دوید و بارها با عصبانیت به توپ‌های کنار محل تمرین ضربه زد.

* تیم ملی وشو ایران به سرمربیگری حسین اجاقی در کنار بازیکنان استقلال مشغول تمرین بودند. اجاقی با برخی از بازیکنان استقلال خوش و بش کرد و برای آنها در دیدار مقابل ملوان آرزوی پیروزی کرد.

* مهدی رحمتی و سعید طالب‌لو ۱۵ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان در تمرین حضور پیدا کردند و تمرینات اختصاصی را زیر نظر حسین تراب‌پور انجام دادند.

* در ابتدای تمرین، مظلومی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از آنان بابت کسب ۳ امتیاز مقابل سیاه‌جامگان مشهد به بازیکنان هشدار داد، دچار غرور نشده و تلاش کنند تا مقابل ملوان نیز ۳ امتیاز را از آن خود کنند.

* با توجه به پیروزی استقلال مقابل سیاه‌جامگان، هواداران با تمامی بازیکنان عکس یادگاری گرفته و از آنان تشکر کردند که در بین بازیکنان برهانی و شهباززاده سوژه اصلی عکس و امضاء برای هواداران بودند.

* پرویز مظلومی به دلیل اینکه بازیکنان صبح امروز هم تمرین کرده بودند، کمتر به بازیکنان فشار آورد و پس از گرم کردن بازیکنان یک فوتبال درون تیمی را در نیمی از زمین برگزار کردند تا خود را برای دیدار مقابل ملوان آماده کند.

* ریوالدو، بازیکن برزیلی استقلال با ارائه یک بازی قابل قبول در فوتبال درون تیمی تا حدودی اظهار رضایت کادر فنی را برآورده کرد.

* تمرین تیم فوتبال استقلال در ساعت ۱۹:۳۰ به پایان رسید و این تیم فردا تمریناتش را جهت دیدار مقابل ملوان بندرانزلی در زمین شماره دو ادامه خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت ۱۹:۳۰ از هفته دوم لیگ پانزدهم میزبان ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.