کهشکانی‌ها قصد دارند مهاجم پیشین خود را که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت را به اسپانیا برگردانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس اسپانیا، رافائل بنیتس، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از مسئولان این باشگاه خواسته است که آلورو موراتا، مهاجم پیشین کهکشانی‌ها را که فصل گذشته راهی یوونتوس شد به سانتیاگو برنابئو برگردانند و رئال نیز حاضر است برای خرید این بازیکن اسپانیایی ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو بپردازد.

سرمربی جدید کهکشانی‌ها درصدد جذب مهاجمی جدید است که جای خالی خاویر هرناندس را برای تیمش پر کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که او به جذب آلوارو موراتا چشم دارد و در مذاکرات خود با رؤسای باشگاه او را پیشنهاد کرده است.

هفته گذشته در جریان بازی دوستانه تیم‌های یوونتوس و لژیا گدانسک لهستان، آلگری موراتا را پس از تنها ۲۵ دقیقه حضور در میدان تعویض کرد که برخی از رسانه‌های ایتالیایی از این اتفاق به عنوان نشانه‌ای از تیره شدن روابط میان آلگری و موراتا یاد کرده‌اند که بنیتس هم می‌خواهد از آن برای جذب هموطنش استفاده کند.

رئال مادرید تابستان سال گذشته موراتا را در ازای ۲۲ میلیون یورو به یوونتوس فروخت، اما در قراردادی که با بانوی‌پیر منعقد کرده است بندی وجود دارد که به کهکشانی‌‌ها اجازه می‌دهد با پرداخت ۳۵ میلیون یورو به بیانکونری، او را در پایان فصل ۱۶-۲۰۱۵ به سانتیاگوبرنابئو برگرداند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.