عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر داور محبت داشت در بازی پرسپولیس و پدیده برای ما پنالتی می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جعفر کاشانی پس از خروج از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در جلسه هیأت مدیره چه گذشت؟ گفت: بحث هیأت مدیره نبود آیا شما ندیده‌اید که در خانواده پدر و مادری برای معیشت خود صحبت کنند همه چیز مشخص شده است و بعد از قطعی شدن آنها را در ساعت مورد نظر اعلام خواهیم کرد. مدیرعامل باشگاه هم در حال انجام کارهایش است.

وی در مورد اینکه رئیس کمیته انضباطی باشگاه هم جلسه‌ای داشته، گفت: بله آیین‌نامه‌ها نوشته شده است و همه چیز از آینده نویدبخش خبر می‌دهد باید به سوی باشگاه‌داری برویم و از حالت تیم‌داری خارج شویم در باشگاه همه ارکان سر جای خودشان هستند و باید کمک کنیم تا پرسپولیس باشگاه شود.

وی ادامه داد: حالا من از شما سؤال می‌کنم آیا برای پرسیدن سوال باید کنار خیابان از مسئول باشگاه سؤال نیم یا این سؤالات باید در سالن باشگاه انجام شود پس باید همه چیز به سمت باشگاه‌داری برود. دعا کنید تا همه چیز ان‌شاءالله درست شود.

کاشانی در مورد بازی پرسپولیس و پدیده گفت: بازی خوبی بود، بازیکنان جوان و باانگیزه هستند سه، چهار بازیکن کلیدی‌مان را نداشتیم ولی بازی امیدوارکننده بود بازی اول ملاک نیست پرسپولیس تیم خوبی است و نباید اجازه بدهیم میکروب وارد بدنش شود. در آن مسابقه اگر داور محبت داشت پنالتی می‌گرفت یک توپ هم به تیرک دروازه خورد همه چیز امیدوارکننده است امیدوارم پرسپولیس مثل گذشته‌هایش از نظر فرهنگی پربار باشد.

کاشانی درباره واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: کنار خیابان جای این بحث نیست ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود و پرسپولیس و همه باشگاه‌ها در بخش خصوصی قرار می‌گیرند و طرح‌های مردمی زیر نظر مسئولان مربوطه اجرایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.