هافبک شیلیایی جدید بایرن مونیخ از بازگشت به فوتبال آلمان ابراز خوشحالی کرد و امیدوار است بتواند در این تیم تاثیر زیادی داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، بایرن مونیخ در حالی در سوپرجام آلمان برابر ولفسبورگ شکست خورد که چند بازیکن جدید در ترکیب خود داشت. یکی از بازیکنانی که برای اولین بار در ترکیب بایرن به میدان رفت، آرتورو ویدال شیلیایی بود که جانشین شوآین اشتایگر شده است.

ویدال که سابقه بازی در بایر لورکوزن را در کارنامه خود دارد، حالا در بایرن مونیخ توپ می‌زند. این بازیکن درباره حضور در بایرن مونیخ گفت: همیشه امیدوار بودم روزی به بوندسلیگا بازگردم. یکی از آرزوهایم بود و خوشحالم که برآورده شده است.

او درباره سبک بازی خشن خود گفت:‌ خشن بازی کردن، سبک فوتبال من است. در آلمان جو تماشاگران فوق العاده است و کارهایی که تماشاگران در آلیانس‌آره نا انجام می دهند بسیار برای من جالب توجه است.

ویدال درباره شرایط خود در این فصل نیز گفت: از نظر آمادگی، کمی از سایرین عقب هستم اما تا آغاز رقابت های بوندسلیگا، آماده خواهم بود. طبیعی است است که وقتی برای اولین بار به تیمی جدید می‌روید، با مشکلاتی روبرو شوید که به مرور زمان برطرف خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.