سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد بازی اول و افتتاح لیگ باید بگویم که نتیجه اصلا آنچه که ما می‌خواستیم نبود و انتظار و استحقاق مساوی را نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری در ورزشگاه درفشی‌فر محل تمرین پرسپولیس  اظهار داشت: در مورد بازی اول و افتتاح لیگ باید بگویم که نتیجه اصلا آنچه که ما می‌خواستیم نبود و انتظار و استحقاق مساوی را نداشتیم اما همان طور که گفتم بعد از دیدن ۴ بار فیلم بازی عقیده هم همین است که گفتم و به پدیده تبریک می‌گویم جنگیدند و دویدند و یک امتیاز گرفتند اما من تمرکزم روی تیم خودم است و از روش بازی راضی هستم. می‌دانیم که بازی‌های اول غافلگیری خاص خودش را دارد بخصوص در لیگ ایران، بازیکنان ما باجان و دل اراده بازی کردند و ۲ گل زدیم و ۴-۵ موقعیت گلزنی را ایجاد کردیم و چندین حرکت خوب و زیبا انجام دادیم که می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان گلزنی کنیم اما متاسفانه ۲ اشتباه داشتیم و نتیجه دلخواه ما را از بین برد. حریف موقعیت و شانس جدی نداشت.انچه مهم است  اینکه عالیشاه و نورمحمدی از بازی آینده به جمع ما اضافه می شوند  و از اومانیا و بنگستون هم می‌توانیم استفاده کنیم و در طول تمرینات این هفته باید ببینیم بازیکنان در چه شرایط بدنی هستند و این دو بازیکن ۱۰-۱۵ روز تمرین نداشتند و برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان دارد و استقلال خوزستان تغییرات زیادی در تیمش داشته و تعدادی بازیکن جدید دارند و ذوق و انگیزه زیادی برای بازی و گرفتن نتیجه دارند و دیدیم که سپاهان به سختی این تیم را شکست داد.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد حملاتی که به بنگر در شبکه‌های اجتماعی شده است، گفت: همانطور که قبلا گفتم روی اسم خاصی نظر نمی‌دهم اما طبیعی است که هر بازیکنی می‌تواند اشتباه کند و اشتباه خواهد کرد و طبیعی است که من مخالف این طور متهم کردن ها و حملات هستم و بازهم تکرار می‌کنم که اشتباه بازهم پیش می آید و نباید شخص خاصی را متهم کرد اما همانطور که گفتم گلایه‌ای نسبت به اراده و پشتکار بازیکنانم ندارم.

برانکو در بازی با پدیده دو نیمه متفاوت داشت و یک نیمه سرعتی بود و یک نیمه کند بود، گفت: ما تغییر تاکتیک نداشتیم و طبیعی است که ما قبلا هم گفته‌ایم که همه بازیکنان در همه یک سطح آمادگی نیستند و خودتان هم می‌دانید که نیمی از بازیکنان تیم ۱۰-۱۵ روز مانده به شروع فصل به تیم اضافه شدند و طبیعی است که زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند و تیمی که حمله می‌کند دو برابر تیمی که دفاع می‌کند انرژی مصرف می‌کند و طبیعی است که بازیکنان خسته می‌شوند.

وی در مورد استفاده از بابک حاتمی در پست غیرتخصصی، گفت: بازهم تکرار می‌کنم و قبل از هرچیز باید بگویم که حاتمی خیلی خوب کار کرد و وحید حیدریه هم بازیکن خوبی است ولی ۸-۹ روز قبل از شروع بازی‌ها به تیم اضافه شد و نیاز به زمان دارد و بازی‌های دوستانه هم باید انجام بدهد و طبیعی است که او را برای پست تخصصی آورده‌ایم.

برانکو در مورد اینکه احتمال قهرمانی پرسپولیس ۵۰ درصد است، گفت: جمله‌ای که همیشه می‌گویم را دوباره تکرار می‌کنم و سال پیش پرسپولیس فصل بدی را داشت و وقتی به این تیم آمدم به نحوی و تحت شرایطی اهدافی برای ما تعیین شد اول این بود که پرسپولیس در لیگ برتر بماند و می‌دانید که چه شرایط بدی بود و هدف بعدی صعود در لیگ قهرمانان آسیا بود و آنچه باعث خوشحالی هواداران بود برد در دربی بود. طبیعی است که یکی از وظایف ما این بود که تیم را سریع‌تر آماده کنیم و این کار را کردیم ولی نتوانستیم محمد نوری را حفظ کنیم و وضعیت اومانیا هم مشخص نبود و مشکلات حل نشده زیادی داشتیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود می‌خواستند قرارداد جدید ببنند مثل نوروزی، طارمی و ... به همین خاطر این بازیکنان دیر به تمرینات اضافه شدند . رامین رضائیان بازیکن قابل قبولی است و لوکا ماریچ هم ۱۰ روز دیر به ما اضافه شد و بازیکنان جدیدی اضافه کردیم که می‌خواهند خودشان را به تیم تحمیل کنند . حیدریه، مسلمان و .. خودتان می‌دانید صادقی دروازه‌بان ۵ روز قبل از آغاز بازی به ما اضافه شد و بنگستون هم دیر به ما اضافه شد اما ما همچنان دنبال اهداف‌ مان هستیم نبرد برای قهرمانی و نبرد برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا.

وی افزود: وقتی می‌گویم نبرد برای قهرمانی فقط منظورم لیگ نیست و بحث جام حذفی هم هست و قبول دارم که هواداران ما صبور خواهند بود و از تلاش‌های ما حمایت می‌کنند و دیدید که هواداران اعتراضی نکردند و زیرا بازی اول پرسپولیس بود.

برانکو در  پاسخ به سوال خبرنگار فارس مورد اینکه با حضور بازیکنان انتظار هواداران بیشتر خواهد شد و برد می‌خواهند نه مساوی، گفت: همه دنبال کسب نتیجه هستیم و هواداران طبیعی است که برد می‌خواهند و با هر موفقیتی شادی می کنند و همه تلاش را برای شادی هواداران می‌کنیم اما نیاز به زمان داریم که همه چیز هماهنگ شود.

وی در مورد کناره گیری حسین عبدی از هیات مدیره پرسپولیس و اینکه اختلافی با او داشته ، گفت: اعتراف می‌کنم این مساله را برای اولین بار از شما می‌شنوم و با کسی اختلاف ندارم و طبیعی است که هر کدام از اعضای هیات مدیره حق نظر دادن دارند و طبیعی است که حسین عبدی مربی است که شیوه خاص خودش را دارد و این از خوبی فوتبال است که هرکسی طرز تفکر خودش را دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در استقلال و پرسپولیس بازیکنان و مربیان از سوی هواداران کنار گذاشته می‌شوند و عدم مدیریت در این دو باشگاه باعث شده دو تیم نتایج خوبی نگیرند و وقتی برانکو در ایران نبود طاهری جانشین نژاد فلاح شده و اینکه این مسایل در فوتبال طبیعی است یا فقط در ایران هست، گفت: همه جای دنیا موقعیت‌ها متفاوت است و همه چیز استمرار دارد مدیریت و کار هست و پرسپولیس در یکسال اخیر ۴ مدیرعامل عوض کرده است و از زمانی که من آمده‌ام سه بار اعلام فروش پرسپولیس شده و این شرایط کار عادی را سخت می‌کند و طاهری هم یک روز قبل از شروع آماده سازی تمرینات به پرسپولیس آمد و با مشکلاتی که پیش رو داشت و کار خیلی آسان نیست اما طبیعی است که یک باشگاه باید ثبات مالی داشته باشد و امروزه می‌شود این مسایل را به سادگی انجام داد.

وی در مورد اینکه هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال سرمربی با سلیقه خودشان هستند اما اسپانسر جدید به دنبال مدیر خودش است و حمایت از او تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: باید بگویم یک سیاست کلی باید وجود داشته باشد و بر پایه تخمین‌ها باید باشد طبیعی است که اسپانسر می‌تواند در مورد مربی نظر بدهد اما مهم‌ترین مساله باشگاه است  و اگر باشگاه به خوبی سازماندهی شود مشکلی پیش نمی آید و وقتی سرمربی انتخاب می شود یک تاریخچه پشت سر دارند و من بیش از ۳۰ سال تجربه کار با نتایج خوب دارم و نتایج خوب در ایران هم گرفته‌ام و به خاطر همین نتایج خوب به ایران آمده ام و انتظار دارم که در پرسپولیس بمانم نه برای ۴ ماه شاید دلم بخواهد ۶ سال بمانم.

برانکو تصرح کرد: اگر خوب کار کنم و تیم و بازیکنان پیشرفت کنند و نمی‌توانند یک مربی را به خاطر یک مساوی یا حتی یک باخت برکنار کنند گواردیولا سوپر کاپ آلمان را از دست داد اما سیتی به او پیشنهاد ۲۵ میلیون یورو داد و این فوتبال حرفه است و بازیکن را هم نمی‌توان بخاطر یک اشتباه برداشت و کی تا حالا اشتباه نکرده است.

وی در مورد قول برای برد در بازی آینده،گفت: انتظار دارید مدام من قول بدهم بله قول می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.