سخنگوی پیشین هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، قرار نیست به عنوان جانشین حسین عبدی انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی خواجه‌وند در خصوص جلسه امروزش با علی‌اکبر طاهری اظهار داشت: نشست امروز در ارتباط با مسائل مختلف بود. من به عنوان یک مشاور رفت‌وآمدهای زیادی به باشگاه پرسپولیس داشته و دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است او در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جایگزین حسین عبدی شود، تصریح کرد: نه واقعاً این‌طور نیست و من جایگزین کسی نخواهم شد. البته اینکه چه افرادی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باشند در اختیار مجمع است و نه باشگاه.

خواجه‌وند در واکنش به این موضوع که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزایش پیدا خواهند کرد، یادآور شد: اینکه با انتخاب اسپانسر به اعضای هیئت مدیره اضافه شود یک مسئله طبیعی است. به هر حال هر شرکتی که قرار باشد با باشگاه پرسپولیس همکاری کند این هدف را خواهد داشت که در تصمیمات کلان باشگاه دخالت داشته باشد و از این رو پیشنهاد می‌دهد دو نفر در هیئت مدیره به عنوان نماینده خود داشته باشند.

وی در خصوص اینکه امروز فقط با طاهری جلسه داشت یا اینکه با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هم دیدار کرد، گفت: تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در این باشگاه حضور داشتند، اما من فقط با طاهری جلسه داشتم.

خواجه‌وند در خصوص انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس با شرکت‌های مختلفی جلسه داشتند و همه موارد را مورد بررسی قرار دادند. آنها در نهایت گزینه بهتر را انتخاب خواهند کرد. مسلماً آنها همه شرایط را می‌سنجند و بعد تصمیم‌گیری می‌کنند و به خاطر این مسئله است که انتخاب اسپانسر کمی طولانی شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس بازی به بازی اسپانسر انتخاب خواهد کرد، گفت: نه، بحث انتخاب اسپانسر به این شکل نیست. مذاکرات به شکلی است که یک شرکت به عنوان اسپانسر انتخاب خواهد شد و به عنوان یکی از منابع اصلی باشگاه خواهد بود. باشگاه در انتخاب اسپانسر به جاهای خوب رسیده است و در حال جمع‌بندی نهایی گزینه‌ها هستند. احتمالاً به زودی با یکی از گزینه‌ها قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

خواجه‌وند در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است با آمدن اسپانسر جدید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تغییر کند، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. بحث تغییر مدیرعامل ارتباطی با اسپانسر ندارد. اسپانسر فقط می‌تواند در هیئت مدیره نماینده‌ای داشته باشد، ضمن اینکه اعضای هیئت مدیره و مجمع از عملکرد طاهری راضی هستند و به نظرم او به کارش ادامه خواهد داد.

وی درباره حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من چه زمانی که عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم و چه بعد از آن همکاری‌ام با این باشگاه را قطع نکردم و در مسائل حقوقی و مسائل دیگر نقش مشاور را برای مدیریت این باشگاه داشتم. خیلی وقت‌ها به باشگاه آمدم و رفتم شاید خیلی‌ها متوجه نشدند. در مورد حضورم در باشگاه پرسپولیس من هم فقط خبرهایی شنیدم، اما این مجمع است که در مورد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد.

خواجه‌وند در واکنش به مسئله که او نماینده وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس است، گفت: نه. من نماینده وزارت ورزش در باشگاه نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او از سوی وزارت ورزش به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده است که در هیئت مدیره پرسپولیس مشغول به کار شود، خاطرنشان کرد: من به این مسائل ورود نمی‌کنم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.