تیم بانک بیروت در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در دیداری حساس شن‌زن چین را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ و در نخستین مسابقه روز سوم تیم‌های بانک بیروت لبنان و شن‌زن چین از ساعت ۱۲ در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که روز گذشته تیم تایسان‌نام ویتنام از این گروه صعود کرده و این ۲ تیم آخرین شانس خود را برای حضور در مرحله بعد محک می‌زنند ضمن اینکه رویارویی مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور ۲ ملی‌پوش ایرانی تیم گیتی‌پسند در این دیدار به جذابیت‌های این بازی افزوده است.

این بازی در حالی آغاز شد که نماینده لبنان مانند دیدار نخست خود بازی خوبی به نمایش گذاشت و داکوستا بازیکن این تیم در همان دقایق ابتدایی ۲ بار دروازه حریف چینی را گشود که البته گل دوم روی پاس مهدی جاوید ملی‌پوش ایرانی این تیم به ثمر نشست.

در ادامه لویوی چینی روی پاس احمد اسماعیل‌پور ملی‌پوش ایرانی تیمش یکی از گل‌های خورده را برای شن‌زن جبران کرد اما گل دقیقه ۱۴ کوبیسی برای بانک بیروت سبب شد تا نماینده لبنان در پایان نیمه نخست با برتری ۳ بر یک راهی رختکن شود.

اما در نیمه دوم پای چینی‌ها به گلزنی باز شد و در دقیقه ۲۲ ادر گل دوم این تیم را به ثمر رساند، یک دقیقه بعد هم احمد اسماعیل‌پور با زدن گل سوم برای شن‌زن بازی را به تساوی کشاند اما این نتیجه هم  دوام نداشت و مهدی جاوید با ثمر رساندن گل چهارم تیمش دوباره نماینده بیروت را پیش انداخت.

اما این پایان کار نبود و لبنانی‌ها با به ثمر رساندن گلی دیگر با نتیجه ۵ بر ۳ شن‌زن را شکست دادند و به مرحله بعد صعود کردند و نماینده چین هم بدون امتیاز از دور مسابقات کنار رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.