رئیس دانشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی در مورد حضورم در هیأت مدیره باشگاه مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی خواجه‌وند بعد از حضور در جلسه هیأت مدیره باشگاه در مورد اینکه شایعه شده قرار است جانشین حسین عبدی شود، گفت:‌ اصلاً چنین بحث‌هایی مطرح نبوده اینکه چه کسی جای کسی بیاید مطرح نشده است. این مسائل در اختیار مجمع باشگاه است و به خود باشگاه ربطی پیدا نمی‌کند و باشگاه نه می‌تواند به این مسئله ورود کند و نه این کار را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بحث اسپانسر در باشگاه مطرح بود و باشگاه در حال مذاکره با اسپانسرهای مختلف است. اسپانسری که می‌خواهد A تومان هزینه کند می‌خواهد در ارکان باشگاه هم حضور داشته باشد و در تصمیم‌گیری‌های کلان نقشی ایفا کند. من هم همیشه با باشگاه ارتباط داشتم و امروز هم در جلسه حاضر بودم امروز بیشتر در مورد اسپانسرینگ صحبت شد. آقای کاشانی هم در جلسه هیأت مدیره باشگاه بودند.

وی افزود: باشگاه با اسپانسرهای زیادی وارد مذاکره شده باید ببینیم کدام شرکت موفق به عقد قرارداد می‌شود. باشگاه نیز شرایط را می‌سنجد و بهترین تصمیم را می‌گیرد.

خواجه‌وند در مورد اینکه قرار است اسپانسر بازی به بازی به پرسپولیس پول بدهد، گفت: اسپانسر قراردادی را امضاء می‌کند و پرداخت وجوهی را متعهد می‌شود اکنون باشگاه به توافقات خوبی رسیده است اما باید ببینیم که کی قرارداد امضا می‌شود.

وی در مورد شایعه مدیرعاملی منتقمی به جای طاهری گفت: باید اسپانسر مشخص شود البته همه از طاهری راضی هستند. من با طاهری بوده و هستم به عنوان عضو هیأت مدیره و همچنین حقوقی باشگاه فعالیت کرده‌ام و هرجا که لازم بود مشاوره لازم را داده‌ام.

خواجه‌وند در مورد اینکه گفته می‌شود او عضو هیأت مدیره باشگاه خواهد شد، گفت: بله من هم خبرهایی در این مورد شنیده‌ام اما مجمع باشگاه باید تصمیم بگیرد من امروز از طرف وزارتخانه اینجا نیامده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.