نایب قهرمان فصل گذشته سری A و بنفش‌پوشان فلورانس از خرید مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لیورپول امتناع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تلاش باشگاه لیورپول برای فروش ماریو بالوتلی همچنان بی‌فایده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی، قرمزپوشان مرسی‌ساید مهاجم ایتالیایی پرحاشیه خود را به تیم‌های رم و فیورنتینا پیشنهاد داده‌اند، اما هیچ یک از این دو باشگاه حاضر به خرید این بازیکن ۲۴ ساله نشده‌اند.

سوپرماریو هفته گذشته با کنار گذاشته شدن از فهرست بازیکنان اصلی لیورپول در اردوی پیش‌فصل و انجام تمریناتش به‌صورت انفرادی، متوجه شد که در آنفیلد آینده‌ای نخواهد داشت. برندان راجرز، برای چند بازی دوستانه اخیر تیمش در خاور دور نام بالوتلی را در فهرست بازیکنان لیورپول قرار نداد تا ثابت شود که این مربی ایرلندی برای فصل آینده روی مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا حساب نمی‌کند.

تا الان تنها دو تیم سامپدوریا و بولونیایی که به تازگی به سری A صعود کرده‌ است، برای خرید سوپرماریو ابراز تمایل کرده‌اند، اما این دو تیم حاضر به پرداخت رقمی بیش از ۱۰ میلیون یورو نیستند که این تنها نیمی از مبلغی است که لیورپول تابستان سال گذشته برای خرید مهاجم پیشین میلان پرداخت کرد.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مینو رایولا، مدیربرنامه‌های بالوتلی با دو باشگاه رم و فیورنتینا تماس گرفته است تا از آنها بپرسد که آیا تمایلی به جذب مهاجم پیشین منچسترسیتی دارند یا خیر و هر دو باشگاه به او پاسخ منفی داده‌ند و دلیل آن هم نگرانی از جنجال‌ها و حواشی است که سوپرماریو فصل گذشته ممکن است به وجود آورد. این در حالی است که هر دو تیم در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال در صدد جذب مهاجم نوک هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.