باشگاه بارسلونا به ادعای رئیس پیشین آبی‌واناری‌ها درباره بی‌تفاوتی رئیس این باشگاه نسبت به مجازات یوفا برای قهرمان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای به ادعای اخیر خوان لاپورتا مبنی بر بی‌کفایتی خوسپ ماریا بارتومئو برای لغو مجازات ۳۰ هزار یورویی (به خاطر شعارهای سیاسی هواداران بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا) پاسخ داد.

در این بیانیه که باشگاه بارسلونا تأکید کرده از حقوق اعضا و هوادارانش با تمام قدرت دفاع کرده، آمده است: در پاسخ به گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها در ارتباط با مجازات تحمیل شده از سوی یوفا بر باشگاه ما به خاطر نمایش پرچم ایالت کاتالونیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه بارسلونا مایل است موضع خود را به شرح زیر اعلام کند:

باشگاه بارسلونا زمانی که از احتمال محروم شدنش توسط یوفا مطلع شد، در دپارتمان حقوقی خود یکسری اقدامات انجام داد که نتیجه آن در قالب اعتراض به اتحادیه فوتبال اروپا ارائه شد. در نتیجه این اعتراض مجازاتی که ممکن بود منجر به بسته شدن نیوکمپ یا ممنوعیت فروش بلیت بخشی از سکوهای ورزشگاه برای بازی‌های اروپایی بعدی بارسلونا شود جای خود را به یک جریمه نقدی حداقلی داد که آینده باشگاه را هم تهدید نمی‌کند.

در ادامه بیانیه باشگاه بارسلونا با تأکید بر برداشته شدن قدم‌های مهم جهت لغو مجازاتی سنگین‌تر برای این باشگاه از سوی یوفا، آمده است: باشگاه به محض اینکه از سوی یوفا در جریان میزان مجازات اولیه‌اش قرار گرفت، به آن اعتراض کرد چون آن را غیرمنصفانه و نادرست می‌دانست. قبل از اینکه ضرب‌الاجل برای فرجام‌خواهی فرابرسد، اتحادیه فوتبال اروپا پذیرفت که یک جلسه کاری با هدف دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک در بالاترین سطح، برگزار کند و در عوض باشگاه بارسلونا هم نسبت به حکم صادر شده در این جلسه اعتراضی نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.