سرمربی تیم فو‌تبا‌ل جوانان ایران اعلام کرد از اردوی بعدی با ترکیب نفرات نهایی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در ر‌قا‌بتهای مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ برتر، امیرحسین پیروانی در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال جوانان ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی در شهر بیرجند برگزار کرده و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند. دو بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم که یک برد و یک تساوی نتیجه آن بود.

وی افزود: تنها مشکلمان در بیرجند عدم کیفیت مطلوب زمین بازی بود که این مشکل متاسفانه در اکثر شهرهای ایران وجود دارد. اردوی تدارکاتی امروز بعدازظهر به پایان می‌رسد و  بازیکنان پس از بازگشت به تهران به مدت ۱۰ روز در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل جوانان ایران همچنین  از برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی با سوریه و عراق خبر داد و تاکید کرد: اردوی خود را در این مدت در مشهد برگزار کرده و مقابل تیم‌های سوریه و عراق چهار بازی تدارکاتی انجام می‌هیم.

پیروانی همچنین گفت: یکی ازمهم‌تر‌ین دغدغه‌ تیم جوانان کمبود بازی‌های تدارکاتی بود که با حمایت فدراسیون و کمیته جوانان قرار است تا با دو کشور عربی بازی داشته باشیم. درگروه ایران کویت و اردن حضور دارند. بدون شک بازی با تیم های عراق و سوریه که نوع بازی‌شان بسیار به هم نزدیک است، به روند رو به رشد و عملکرد مطلوب بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.