مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد فدراسیون جهانی فوتبال مجوز لازم برای عقد قرارداد پرو پیچ با این تیم تهرانی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام امیری در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد تا مجوز لازم برای ثبت قرارداد پرو پیچ صادر شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه قصد داشتیم کارها را سالم و شفاف پیش ببریم، درحالیکه می‌توانستیم قرارداد پروپیچ را هفته پیش ثبت و از این بازیکن برابر سیاه‌جامگاه استفاده کنیم، ریسک نکردیم و منتظر پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال شدیم.

وی اضافه کرد: هفته گذشته و از طریق فدراسیون فوتبال درخواست خود را بصورت رسمی برای فیفا ارسال کردیم زیرا اختلاف ساعت بین بازی آخر این بازیکن در مونته‌نگرو و ارسال مدارک، ممکن بوده مشکلاتی را بوجود آورد اما درنهایت فیفا پاسخ استعلام ما را دارد و اعلام کرد عقد قرارداد با پرو پیچ بلامانع است و مجوز لازم در این خصوص را صادر کردند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد اینکه هنوز استعلام گرفته شده برای این بازیکن به سازمان لیگ نرسیده، تاکید کرد: چون استعلام از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته نه سازمان لیگ، دوستان شاید از این مساله خبر ندارند اما مدارک لازم را برای آنها ارسال خواهیم کرد تا ابهامات برطرف شود.

وی در مورد اینکه آیا این بازیکن می‌تواند برابر ملوان بندرانزلی به میدان برود، خاطرنشان کرد: مشکلی برای حضور این بازیکن وجود ندارد اما طبق قانون باید بعد از تائید مدارک، درخواست ITC از سوی سازمان لیگ انجام شود که با توجه به رضایت باشگاه قبلی پرو پیچ، مجوز بازی‌اش بزودی صادر می‌شود.

امیری در مورد مبلغ پرداختی به این بازیکن هم اظهارکرد: شک نکنید مبلغ دریافتی این بازیکن بسیار کمتر از مهاجمان لیگ ایران است. البته نمی‌توانیم مبلغ قرارداد این بازیکن را اعلام کنیم اما وقتی سازمان لیگ این مبالغ را اعلام کرد، متوجه صحت صحبت بنده می‌شوید. ضمن اینکه ریوالدو هم مشکل مالی با استقلال ندارد.

وی با بیان اینکه مجوز بازی ریوالدو هم صادر شده اما کادرفنی صلاح دانست از وی برابر سیاه‌جامگان استفاده نکند، خاطرنشان کرد: پرو پیچ به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمد و ما از یک سهمیه خود برای جذب بازیکن آزاد در فصل استفاده کردیم. البته پرونده نقل و انتقالات باشگاه در این مقطع بسته شد اما هنوز جای خالی برای جذب نفرات مدنظر پرویز مظلومی را داریم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ بازیکن به خاطر مشکل مالی، علیه باشگاه مصاحبه نکرده است، گفت: طبق توافق صورت گرفته، ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان جدید پرداخت شده و ۳۰ درصد دوم هم بزودی به آنها پرداخت می‌شود. خارجی‌ها هم قرار است در ابتدا ۴۰ درصد دریافت کنند که این اتفاق برای جاسم کرار رخ نداده است. البته کرار خیلی برای ما احترام قائل شد و شرایط‌مان را درک کرد و در تمرین، اردو و مسابقات‌مان حضور یافت و حالا وظیفه باشگاه است که به تعهداتش نسبت به این بازیکن عمل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.