رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که باید به سمتی رفت که فوتبال ایران دارای استانداردهای لازم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در نشست خبری «ماریو گالا ووتی» مسئول بخش بین‌الملل و معاون فدراسیون ایتالیا و «رمولو ماریا گای» ریاست مارکتینگ باشگاه‌های ایتالیا، گفت : طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم قرار بود دوستان ایتالیایی هفته دوم مسابقات لیگ به ایران بیایند و صحبت‌هایی درباره حرفه‌ای بودن، صدور مجوز حرفه‌ای بازاریابی و برنامه‌‌ریزی داشته باشیم. خوشحالم طبق وعده‌ای که انجام شد این اتفاق افتاد.

وی افزود: برنامه ما ادامه خواهد داشت و بعدازظهر این افراد در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای عمده‌ترین بحث‌ها را انجام می‌دهند. بعدازظهر امروز در برج میلاد با هیئت رئیسه فدراسیون و فردا نیز سمیناری را نیز با مدیران باشگاه‌ها خواهند داشت. در دیدار با مدیران باشگاه‌ها در خصوص درآمدها، مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌های حرفه‌ای تبادل نظر خواهد شد. 

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: در مسیری که سازمان لیگ شروع کرده و لیگ برتر نیز آغاز شده، قطعا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و باید مسیر را به سمتی ببریم که استانداردهای لازم را داشته باشد. این مسئله شامل بحث درآمدها، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است. قابلیت‌هایی چون داشتن ورزشگاه‌های A آسیا را داریم اما در بحث قرارداد بازیکنان امروز، ادعا کردن، شکایت کردن و... وجود دارد که در این زمینه گالاوتی موضوعاتی را شرح خواهد داد تا با مشکل شکایت بازیکنان خارجی روبه‌رو نشویم. 

«امیدوارم این بحث‌ها مفید واقع شود» تاج با بیان این مسئله تصریح کرد: دوست داشتیم بیشتر کار کنیم تا این موارد را رسانه‌ای کنیم اما چون قرار شد کنفرانسی ترتیب داده شود امروز در خدمت رسانه‌ها هستیم اما برای فردا کنفرانسی نخواهیم داشت.

وی افزود: گالا ووتی و گای دیداری از مدیران باشگاه‌ها خواهند داشت و شهریور یا مهر مدیران باشگاه‌های ما نیز به ایتالیا می‌روند تا در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و در کنار آن بازدیدی هم از باشگاه‌های ایتالیایی داشته باشند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.