براساس گزارش‌ها سران باشگاه منچستریونایتد همچنان امیدوار به جذب بال ولزی سفیدپوشان مادریدی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که هنوز تا پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ در حدود یک ماه باقی مانده است، ظاهراً شایعه جدایی گرث بیل از تیم فوتبال رئال مادرید تمامی ندارد. کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز اعتقاد دارد بیل، ستاره تیمش از رئال مادرید جدا نخواهد شد، اما نشریه انگلیسی «ساندی اکسپرس» داستانی متفاوت را نقل می‌کند. این نشریه معتبر انگلیسی مدعی شد که منچستریونایتد دست‌بردار ستاره ولزی کهکشانی‌ها نیست و سران این باشگاه همچنان امیدوار به کشاندن این ستاره ۲۶ ساله به ورزشگاه اولدترافورد هستند.

بیل که خریدش برای رئال مادرید ۸۶ میلیون پوند آب خورد، در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بیشتر زیر سایه سوپراستار کهکشانی‌ها یعنی کریستیانو رونالدو پرتغالی بود و نتوانست بازی‌های درخشان خود در تاتنهام را این بار برای پایتخت‌نشینان اسپانیا تکرار کند.

اِد وود وارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد و لوئیز فن‌خال به زودی با فروش آنخل دی‌ماریا به پاری‌سن‌ژرمن ۴۵ میلیون یورو به دست خواهند آورد و به گفته رسانه‌های انگلیسی، شیاطین سرخ قصد دارند این رقم را در بازار نقل‌وانتقالات خرج کنند. یکی از خریدهای احتمالی شیاطین سرخ در خط حمله خواهد بود، جایی که شایعه شده مهاجم آبی‌و‌اناری‌ها گزینه مدنظر آنهاست.

در سویی دیگر روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد که مادر پدرو، مهاجم بارسلونا گفته پسرش به یک تیم انگلیسی ملحق خواهد شد. این در حالی است که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا یک روز پیش از این گفته بود این باشگاه تاکنون پیشنهادی برای جذب پدرو از هیچ باشگاهی دریافت نکرده است.

منچستریونایتد در این تابستان تاکنون ممفیس دپای، باستین شواین‌اشتایگر، مورگان اشنایدرلین، متئو دارمیان و سرخیو رومرو را به خدمت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.