هافبک دفاعی آلمانی بانوی پیر نه تنها بازی تیمش برابر لاتزیو در سوپرجام ایتالیا را از دست داده است، بلکه احتمال دارد برای مدتی طولانی از همراهی قهرمان ایتالیا محروم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی دوستانه شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه مارسی نه تنها برای این تیم با شکست ۲ بر صفر همراه بود، بلکه یکی از مهره‌های کلیدی این تیم را برای اولین مأموریت رسمی‌اش در فصل جدید فوتبال ایتالیا گرفت.

خدیرا در جریان این بازی مصدوم و با برانکارد به خارج از میدان منتقل شد. گفته می‌شود که او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و ممکن است که تا شش هفته آینده نتواند بانوی‌پیر را همراهی کند. این در حالی است که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا کمتر از یک هفته دیگر باید در دیدار سوپرجام فوتبال ایتالیا در شهر شانگهای چین به مصاف لاتزیو برود.

آلگری در این خصوص گفت: از اتفاقی که برای خدیرا رخ داد، ناراحتم. متأسفانه او برای مدتی از میادین دور بوده است و تاوان آن را هم با یک مصدومیت داد. او در تمرینات داشت خوب کار می‌کرد، اما حالا ما یکی از بازیکن مهم‌مان را از دست داده‌ایم.

هافبک دفاعی آلمانی یوونتوس در فهرست مصدومان این تیم به آندره‌آ بارتزالی و جورجو کیه‌لینی پیوست که بازی برابر لاتزیو در سوپرجام فوتبال ایتالیا را از دست داده‌اند.

آلگری ادامه داد: خدیرا قطعاً به بازی سوپرجام نمی‌رسد، اما من از واکنش دیگر بازیکنانم راضی‌ام، چون در برخی از مقاطع بازی عملکرد خوبی داشتند و بازی زیبایی ارائه کردند. اینکه در این مقطع از فصل در اوج آمادگی نباشیم کاملاً عادی است و راستش من فکر می‌‌کردم که مارسی برای ما مشکلات بیشتری به وجود آورد. می‌توانم بگویم که یوونتوس در این بازی خوب کار کرد. می‌دانستم که در این بازی‌های تدارکاتی احتمال مصدومیت‌ بازیکنان وجود دارد، اما ما برای بازی سوپرجام به انجام چنین بازی‌های تدارکاتی نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.