تیم فوتبال آکادمی کیا پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در تورنمنت نروژ کاپ - ۲۰۱۵ بامداد دوشنبه و در غیاب مهدی مهدوی‌کیا به ایران باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آکادمی کیا که با هدایت علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا و در دو رده زیر ۱۱ سال و زیر ۱۳ سال در تورنمنت نروژ کاپ - ۲۰۱۵ شرکت کرده بود، در رده زیر ۱۳ سال با شکست برابر تیم «امبلم» نروژ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

البته تیم زیر ۱۱ سال آکادمی کیا نیز در این رقابتها مقابل همه حریفان خود به پیروزی پرگل دست یافت، هرچند در این رده از مسابقات بحث قهرمانی وجود نداشت و تیم‌ها تنها برای کسب تجربه برابر همدیگر به میدان رفتند.

همچنین در این رقابتها که تیم آکادمی کیا با حمایت دنیلی به مصاف رقیبان رفته بود، ميثم رضايی از تیم آکادمی کیا به عنوان بهترين بازيكن در رده زير ١٣ سال این جام انتخاب شد تا بار دیگر مهدی مهدوی‌کیا و علی دوستی‌مهر پدیده جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنند. در تورنمنت اتریش یادگار رستمی عنوان بهترین بازیکن جام را به خود اختصاص داده بود.

اعضای کادرفنی و بازيكنان تیم آکادمی كيا مانند تورنمنت اتريش در این رقابتها هم مورد توجه خبرنگاران نروژی و تماشاگران محلی خصوصا ایرانیان مقیم این کشور اروپایی قرار گرفتند، شب گذشته میهمان رستوران پرشیا بودند تا در کنار ایرانیان مقیم شهر اسلو، جشن نایب قهرمانی را برگزار کنند.

در پایان تورنمنت نروژ کاپ - ۲۰۱۵، تیم فوتبال آکادمی کیا ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه به ایران باز می‌گردد اما مهدی مهدوی‌کیا به خاطر حضور در تمرینات تیم‌های پایه هامبورگ، در این سفر اعضای کادرفنی و بازیکنان را همراهی نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.