ستاره باشگاه رئال مادرید اعتراف کرد هیچ وقت فکر نمی‌کرده است که روزی بتواند بازیکنی حرفه‌ای شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آ اس، کریستیانو رونالدو در دوران کودکی در خیابان‌های محل تولدش فوتبال بازی می‌کرد. پدرش به او گفت که به زمین تمرینی آندورینا برود و آنجا فوتبال بازی کند.

رونالدو در این مورد به Herbalife گفت: "در خانواده من، همه فوتبال را دوست داشتند. به یاد می‌آورم که روزی در خیابان مشغول فوتبال بودم که پدرم به من گفت: چرا وقتی من در محل کارم هستم، تو به یک باشگاه برای تمرین فوتبال نمی‌روی؟ به او گفتم: چرا که نه. پس از آن بود که فوتبال واقعی را آغاز کردم."

این درست همان شکلی بود که دوران فوتبال حرفه‌ای کریستیانو رونالدو آغاز شد. "هر روز به محل تمرین می‌رفتم و از این که در ترکیب تیم قرار می‌گرفتم، خیلی خوشحال بودم. پدرم نیز هر روز برای تماشای بازی‌هایم می‌آمد."

وقتی جلسه‌های تمرینی انجام می‌شد، رونالدو احساس می‌کرد کمی با سایر بازیکنان فرق دارد اما هیچوقت فکر نمی‌کرد روزی به موفقیت‌های کنونی برسد. "ابتدا فکر می‌کردم کمی با سایر کودکانی که فوتبال بازی می‌کنند، فرق دارم. هیچوقت فکر نمی‌کردم بتوانم روزی یک بازیکن حرفه‌ای شوم و به باشگاه‌هایی مانند اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد یا رئال مادرید بروم. آن زمان فقط دوست داشتم از فوتبال لذت ببرم و هیچ وقت هم فکر نمی‌کردم شاید استعدادی در این زمینه داشته باشم. البته اوایل بود که در این زمینه هیچ فکری نمی‌کردم."

چند سالی گذشت تا این که رونالدو دریافت می‌تواند برای به حقیقت بدل کردن رویاهایش بجنگد. "پس از سه یا چهار سال به این فکر افتادم که می‌خواهم فوتبال حرفه‌ای بازی کنم. تمام بازی‌های فوتبال را می‌دیدم و دوست داشتم روزی پیراهن بازیکنان بزرگ را به تن کنم."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.